Kodulehe arendus
Arendustööd WordPressile
Arendustööd WordPressile
Teie soov:
Meie teostus:
Kogemus
Arenduspartneri valimise peamiseks kriteeriumiks on tema pädevus. Kuidas ta valdab teemat ja milline on tema kogemus. Kui pikalt on ta teemaga tuttav ja millised on tema tehtud tööd. Mitu aastat on ettevõte tegutsenud, palju arendajaid on nende meeskonnas ja kes on nende kliendid?
Peatöövõtja või teenuse teostaja?
Kes reaalselt tööd teeb? Kas teenuspartner ise või kasutab ta allhanget? Allhanke miinusteks on reageerimiskiirus ja tihti ka kvaliteet ning ka hind. Kui teenuspartner toimetab ikkagi enda meeskonnaga on kvaliteet, töö kiirus kui ka hind soodsam.
Spetsialiseerumine
Hea arenduspartner on tavaliselt see, kes on just spetsialiseerunud ühele platvormile. Igal platvormil on omad meetodid ning võtted, kuidas peab kodulehte või e-poodi arendama. Kvaliteet tuleneb arengust ja areng on kõige parem siis kui keskendutakse spetisaalsele platvormile.
Dokumentatsiooni ja reeglite jälgimine
Dokumentatsiooni või reegleid mitte järgides luuakse tihti selliseid probleemseid taustasüsteeme, mis ei toimi normaalselt ja mida hiljem on väga raske üle võtta teise arendaja poolt. Dokumentatsioonipõhiselt arendatud koduleht või e-pood toimib vigadeta ning sellist lehte edasi arendada ning hooldada on oluliselt lihtsam kui seda mitte jälgides.
Tähtaajad ja kommunikatsioon
Kuidas peetakse kinni tähtaegadest, milline on suhtlus kliendiga ja mismoodi kujuneb tööprotsess tervikuna. Läbimõtlemata ja hägune tööprotsess viitab tihti ebapädevusele. Kliendisuhtlus on otseselt seotud töö läbipaistvusega. Kui arendaja on aus, projektijuhtimine toimib ning nende tööprotsess on läbipaistev on ka arendus kvaliteetne ning tähtajad peavad paika.
Saame kokku ja arutame, kuidas saame teile kasulik olla