Digiturunduse sõnastik

Kõik | # A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Engagement Rate (Kaasatuse määr)
Kaasatuse määr on mõõdik, mis näitab, kui aktiivselt suhtlevad kasutajad mingi sisuga või platvormiga. See mõõdab kasutajate interaktsiooni, nagu näiteks klikkide arv, jagamised, kommentaarid või muud tegevused suhtluses veebilehe, sotsiaalmeedia postituse, e-kirja või muu sisuga. Engagement Rate'i jälgimine on oluline veebilehtede, sotsiaalmeedia platvormide ja turunduskampaaniate hindamisel ning selle abil saab mõõta sisu efektiivsust ja kasutajate kaasatust. Kõrgem kaasatusmäär näitab tavaliselt, et sisu on kasutajatele huvitav ja kaasahaarav ning võib aidata suurendada ka bränditeadlikkust ja lojaalsust. Kaasatuse määr = Interaktsioonide arv ÷ Vaatajate arv x 100%.