Digiturunduse sõnastik

Kõik | # A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Opt-in
Opt-in on turundusterm, mis viitab protsessile, kus isik annab teadlikult ja aktiivselt nõusoleku vastuvõtta turunduskommunikatsiooni, nagu näiteks e-kirjad, sõnumid või muud turundussõnumid, tavaliselt sisenedes oma kontaktandmetesse, linnukese märkimisega kastikeses või muul moel.

Outbound Marketing (Väljaminev turundus)
Väljaminev turundus on traditsiooniline turunduslähenemine, kus ettevõtted püüavad oma sõnumit laialt levitada ja jõuda võimalikult paljude potentsiaalsete klientideni, kasutades selleks aktiivseid turunduskanaleid ja reklaamimeetodeid. Väljaminev turundus keskendub brändi sõnumi suunamisele publikule, sõltumata sellest, kas publik on sellest huvitatud või mitte.