Digiturunduse sõnastik
Remarketing (Taasturundus)
See mõiste viitab üldiselt strateegiale, kus turundajad jälgivad veebilehe külastajaid, kes on näidanud huvi ettevõtte toodete või teenuste vastu, kuid pole veel soovitud tegevust lõpule viinud. Seejärel kuvatakse neile sihitud reklaame muudel veebisaitidel või platvormidel, et neid meelde tuletada ja julgustada soovitud tegevust sooritama. Taasturundus võib hõlmata mitmeid meetodeid, sealhulgas e-kirju, reklaame veebisaitidel, sotsiaalmeedias jne.
Responsive Web Design (Skaleeruv veebidisain)
Skaleeruv veebidisain on veebisaidi kujundusmeetod, mille eesmärk on luua veebileht, mis kohandub automaatselt erinevatele ekraanisuurustele ja seadmetele. See tähendab, et veebileht kuvatakse optimaalselt olenemata sellest, kas seda vaadatakse arvutis, tahvelarvutis, nutitelefonis või mõnes muus seadmes.
Responsive Website (Skaleeruv veebileht)
Skaleeruv veebileht on kujundatud ja arendatud vastavalt skaleeruva veebidisaini põhimõtetele. See tähendab, et veebisait kohandub automaatselt erinevatele seadmetele ja ekraanisuurustele, tagades optimaalse kogemuse igale kasutajale, olenemata sellest, kas nad vaatavad seda arvutis, tahvelarvutis või nutitelefonis.
Retargeting (Uuesti sihtimine)
Uuesti sihtimine on kitsam mõiste ja viitab konkreetsemalt reklaamide kuvamisele veebilehe külastajatele, kes on juba varem külastanud ettevõtte veebisaiti, kuid pole veel soovitud tegevust lõpule viinud, näiteks ostu sooritanud või vormi täitnud. See strateegia kasutab küpsiseid, et jälgida veebilehe külastajate sirvimisharjumusi ja kuvada neile sihitud reklaame teistel veebisaitidel või platvormidel, mis aitab suurendada nende konversioonimäära.