Digiturunduse sõnastik
SEM ehk Search Engine Marketing (Otsingumootori turundus)
SEM tähistab otsingumootori turundust. See on digitaalse turunduse strateegia, mis hõlmab otsingumootorites reklaamide kuvamist ja tasulist reklaami kampaaniate käivitamist, et suurendada veebisaidi nähtavust ja liiklust.
SEO ehk Search Engine Optimization (Otsingumootori optimeerimine)
SEO on digiturunduse valdkonnas kasutatav meetod, mille eesmärk on parandada veebilehe või sisu nähtavust otsingumootorites, nagu Google, Bing ja Yahoo. Otsingumootori optimeerimise abil püütakse suurendada veebisaidi orgaanilist liiklust ning tõsta selle positsiooni otsingutulemustes, mis omakorda võib suurendada külastajate arvu ja potentsiaalseid konversioone.
SERP ehk Search Engine Results Page (Otsingumootori tulemuste leht)
SERP tähistab otsingumootori tulemuste lehte. See on veebileht, kuhu otsingumootorid, nagu Google, Bing või Yahoo, kuvavad vastused kasutajate otsingupäringutele. SERPid on oluline osa otsingumootori kasutuskogemusest ning mõjutavad oluliselt kasutajate käitumist ja valikuid. Seetõttu on nende optimeerimine ja mõistmine oluline osa SEOst (otsingumootori optimeerimisest) ja SEMist (otsingumootori turundusest).