Mida SEO teenus tähendab?
SEO optimeerimine on teenus, kus toome kodulehe või e-poe sihtturul Google osingus esilehele. Selle tulemusena kasvab oluliselt kodulehe külastus ja sealt tulenevalt ka ostude või päringute arv. Kui koduleht või e-pood on otsitavate märksõnadega Googles nähtav, leiavad kliendid teid kiiresti ja ka õigete märksõnadega üles. See kasvatab teie äri ja tõstab konkurentsivõimet.
Igakuine teenus?
Töötame kuu põhimõttel, kus analüüsime pidevalt situatsiooni ning vastavalt olukorrale teeme nii sisemisi, tehnilisi kui ka välimisi SEO töid selliselt, et nähtavus saavutatakse võimalikult kiiresti. Meie eesmärk on teenuse kulu võimalikult kiiresti vormistada teile tuluks. Ühekordne või lühiajaline töö reeglina ei garanteeri häid tulemusi – seetõttu on oluline teenust tarbida kuu põhimõttel.
Ostes meie teenuse e-poest tekitatakse siduvus kuueks kuuks. Keskmiselt kuue kuu pealt saavutatakse teenuse suhtes positiivne ROI ehk teenite rohkem lisatulu, kui varemalt ning SEO teenus on teie jaoks kasumlik. 90% klientidest jätkavad SEO teenusega ka peale kuue kuulist perioodi kuna selle kasutegur on olnud väga hea.
Raporteerimine?
Koostame igale kliendile oma “dashboardi” ehk raporti, kus on näha tööde mõju ja muid olulisi indikaatoreid. Raport on kättesaadav 24/7 online keskkonnas. Peamiselt näitame seal märksõnade positsioone, orgaanilise liikluse (otsingumootorite kaudu tulnud külastused) muutusi ajas, väliste viidete detaile, tehnilisi detaile jms. Raportit õpetame koheselt esimesel kuul ka õieti lugema.
Milliseid töid peamiselt tehakse?
Töötame 80/20 põhimõttel. SEO töid on tuhandeid, mida võiks teha aastakümmneid. Eksperte eristabki algajatest õigetele töödele keskendumine, mis tooksid kiiresti häid tulemusi. See kogemus on võimalik tekkima ainult pika kogemuse baasil. Meie meeskond analüüsib jooksvalt kogu olukorda ja keskendub kliendi profiilist ja eesmärkidest lähtuvalt kõige mõjukamatele töödele. Valdame nii tehnilist SEO tööd (ka koodi tasandil arendamist), SEO sisemisi sisu töid, SEO välimisi töid.
Kuidas eristada erinevaid teenusepakkujaid?
SEO teenuse pakkujaid on Eestis sadu. Tihti arvatakse, et mõne Youtube video vaatamine või algtaseme koolituse läbimine viib teadmised eksperdi tasemele. Paraku nendest teadmistest jääb ka juba Eestis väheseks. Konkurents on ajas kasvanud ning lihtsamate teadmistega ei ole võimalik häid tulemusi saavutada. Seetõttu soovitame alati kontrollida agentuuri tausta. Kaua nad on toimetanud, kas nad on ka mingeid arvestatavaid tulemusi teinud. Viimases osas tasuks alati arvestada valdkonna ja konkurentsiga. Kui valdkond on konkurentsivaene ja otsingutemaht väike võib tõesti tulemused saavutatavad olla ka väikese tööga. Ja iga IT mees ei saa olla kohe SEO ekspert – see oleks sama kui väita, et iga ehitaja on arhitekt. Klassika on ikka hind: hea ekspert hindab enda tööaega vääriliselt ja teab, kui palju sisendit on vaja tulemuste saavutamiseks ning ebakindel amatöör ilmselt on nõus ka peaaegu tasuta tööd tegema.