Kellele see lahendus sobib?
Antud e-poe lahendus on mõeldud Eesti turule. Kasutame kõiki Eestiga seonduvaid transpordi ja makselahendusi. Lisaks antud lahendus ei hõlma endas mitmekeelsust ega ka liidestusi majandustarkvaradega.
E-poe lahendus sisaldab
Avaleht – avaleht koos slaideriga ja toodete ning muu vajalikuga
E-poe leht – toodete kategooriatega või toodetete loeteluga
Toote leht – toote vaate leht, koos toode kirjelduste ja omadustega
Kategooria leht – tootete kategooria vaate leht, kategooria all kuuluvate toodete näitamine
Ostukorvi leht – ostukorvis olevate toodete loeteluga leht
Tellimise leht – kupong, transpordi ja maksemeetodite valik
Minu konto leht – konto haldus ja tellimuste ajalugu
Privaatsuspoliitika leht – privatsuspoliitika tekstid, koos sisukorraga
Tagastus- ja kasutustingimuste leht – tekstide leht koos sisukorra ja viidetega
Meist leht – teksti ja pildi/videoga leht ettevõttest/meeskonnast
Blogi / uudiste leht – positused koos kategooriatega (võib kinni keerata soovi korral)
Kontaktileht – kaart asukohaga ja kontaktivork
E-poe lahenduse funktsionaalsused
- checkE-poe mootor WooCommerce
- checkMaksemeetodid
- checkTranspordimeetodid
- checkKontaktvormid
- checkSlaiderid
- checkPrivaatsuspoliitika pop-up teade
- checkStandard SEO (Yoast) koos sitemap elemendiga
- checkSisuhaldus visual editor koos kõige kaasnevaga (widgets, galeriid jpm)
- checkMenüüde, lehtede, jaluse, päise, küljepaanide haldust
- checkBlogi funktsionaalsust koos kategooriatega
Kogemus
Oleme WordPressi arendusega tegelenud juba aastast 2012. Meie tugevuseks saabki pidada just ainult WordPressile orienteerumist ehk me ei kasuta oma töödes teisi platvorme. Aegade jooksul oleme arendanud väga lihtsaid kui ka väga keerukaid ülesandeid. Oleme oma valdkonnas kindlasti üks tipptegijatest, kes on juba aastakümneid just oma nishis tegijad olnud.
Tehtud tööd
Klientide tagasiside
Arvo Kask Dunker – Meie koostööd MarketingSharksiga iseloomustas keskendunud ja eesmärgipärane, samas ka piisavalt paindlik ja loominguline formaat. Kliendi mured ja ettepanekud ei jäänud tähelepanuta. Meile meeldis, et algses projektiplaanis fikseeritud lahendusest ei hoitud jäigalt kinni, vaid kohandati kliendi tegelikke vajadusi ja eesmärke teenivaks. Ning lõpptulemusega jäime väga rahule, MarketingSharks lõi meile töövahendi, mida olime kaua oodanud.
Jörgen Vaikjärv Vunder – Otsisime uue kodulehe tegemiseks partnerit, mitte lihtsalt kodulehe tegijat, vaid kedagi, kes suudab meiega kaasa mõelda, ideid pakkuda ja kelle tugevuseks on internetiturundus. MarketingSharks vastas meie soovidele, lisaks on nad asjatundlikud ning suhtlus lihtne ja kiire. Nad suutsid teha levinud wordpressi platvormile meie laotarkavaraga liidestatud mahuka e-poe. Pika arenduse tulemuseks on meil koduleht, mis erineb teistest, on unikaalne ja peale paari kuud tõestasid külastus-ja müüginumbrid, et tegime õige partneri valiku.
Mis peab olema olemas toote ostmiseks?
Kliendi poolt on vajalik tekstide ja piltide olemasolu. Samuti eeldab lahendus domeeninime ja serveri majutusteenuse olemasolu.
Millele peaks mõtlema?
1. Logo ja/või stiiliraamat
2. Majutuse ja domeeni ligipääsud
3. Toodete pildid ja kirjeldused (max. 10 toodet) või excelit (piiramatud toodete arv)
4. Meist lehe tekstid
5. Muud sisulehed tekstid, mida täpsustame projekti käigus
Juhul, kui mingis osas on abi vaja või ei oska lahendada – ärge muretsege saame selles osas kaasa aidata!