Fujitsu Persona
Klient
Persona pakub personali- ja palgaarvestust, töö- ja puhkusekraafikuid ühtses pilvepõhises tarkvaras. Persona abil hallatakse Eestis 40 000 töötajat.
Lähteülesanne
Uuele lehele seadis klient 4 peamist ülesannet:
- eraldada koduleht/müügileht rakendusest endast, viia WP peale;
- värskendada väljanägemist ja brändingut;
- tuua selgemalt esile meie eelised ja tugevused – väärtuspakkumise ümberkujundamine;
- parandada kasutajakogemust, lihtsustada ostja/tulevase kliendi teekonda.
Lahendus
Projekt algas täielikust kasutajakogemuse muutmisest (UX), kus esmalt analüüsisime senise lehe statistikat ning saime sisendina kliendilt veel juurde kasutajatoe ja turundaja senise tagasiside nendee vanale lehele, UX käigus kujudati ümber ja tõsteti esile väärtuspakkumine. Disain lähtus kliendi uuest CVI-st ning kodeerimisel arvestati koodi kvaliteediga, et luua eelised Google orgaanilises otsingus. Mobiili kasutusmugavusel oli ka väga oluline rõhk.
UX vaated
Enne ja pärast
Persona avaleht (nihuta nooli paremale ja vasakule)Kvaliteedi näitajad
Silktide skoor 0-100 %-ni
Vana veeb
Accessibility
Uus veeb
Accessibility
Vead
Hoiatused
Vead
Hoiatused
Kliendi tagasiside
Vajasime lehe uuendamiseks partnerit, kes aitaks ideedega kaasa mõelda ja samas oleks praktiline ja teostusele keskendunud. Töötoad olid väga sisukad, arutasime plaanid koos läbi, kaasates mitmeid inimesi oma meeskonnast.
Paindlikult saime sisse viia ka muudatusi, kui tagasiside põhjal see vajalik tundus. Koostöö oli asjalik ja tõhus ning andis meile tööriista, mille ümber saame ka teised turundustegevused üles ehitada.
Soovite tellida meilt kodulehte?
Saada meile enda kontaktandmed ning võtame sinuga ühendust.