Fujitsu Persona

Eridisainiga kodulehekülg

Klient

Persona pakub personali- ja palgaarvestust, töö- ja puhkusekraafikuid ühtses pilvepõhises tarkvaras. Persona abil hallatakse Eestis 40 000 töötajat.

Lähteülesanne

Uuele lehele seadis klient 4 peamist ülesannet:

  1. eraldada koduleht/müügileht rakendusest endast, viia WP peale;
  2. värskendada väljanägemist ja brändingut;
  3. tuua selgemalt esile meie eelised ja tugevused – väärtuspakkumise ümberkujundamine;
  4. parandada kasutajakogemust, lihtsustada ostja/tulevase kliendi teekonda.

Lahendus

Projekt algas täielikust kasutajakogemuse muutmisest (UX), kus esmalt analüüsisime senise lehe statistikat ning saime sisendina kliendilt veel juurde kasutajatoe ja turundaja senise tagasiside nendee vanale lehele, UX käigus kujudati ümber ja tõsteti esile väärtuspakkumine. Disain lähtus kliendi uuest CVI-st ning kodeerimisel arvestati koodi kvaliteediga, et luua eelised Google orgaanilises otsingus. Mobiili kasutusmugavusel oli ka väga oluline rõhk.

UX vaated

Avaleht ja Miks valida Persona?

Enne ja pärast

Persona avaleht (nihuta nooli paremale ja vasakule)

Kvaliteedi näitajad

Silktide skoor 0-100 %-ni
Uus veeb
42

Vana veeb
Accessibility

91

Uus veeb
Accessibility

Vana veeb
17

Vead

13

Hoiatused

Uus veeb
0

Vead

17

Hoiatused

Soovite tellida meilt kodulehte?

Saada meile enda kontaktandmed ning võtame sinuga ühendust.