Kodulehe optimeerimine

KODULEHE OPTIMEERIMINE – OLE NÄHTAV JA KASVATA OMA ETTEVÕTET MAAILMA SUURIMAL TURUL!

MILLEKS MULLE SEDA VAJA ON?

Kodulehe optimeerimine, kus seda vaja on ja milleks? Ilmselt nõustute minuga, et täna otsivad enamus inimesi toodete ja teenuste kohta infot internetist. Seega on oluline olla pildil ehk nähtav oma teenuste või toodetega otsingumootorite otsingutulemustes. Kõik äriettevõtted soovivad olla nähtavad oma teenuste ja toodetega klientidele. Statistika põhjal saab väita, et 99% inimesi ei vaata kaugemale otsingutulemustes kui esimene lehekülg. Seetõttu tekib konkurents, kes asub oma toote või teenusega otsingutulemustes eespool. Kodulehe optimeerimine on teenus, millega parandatakse interneti otsingumootorites kuvatavaid positsioone märksõnade lõikes. Siin ei maksa segamini ajada tasulist reklaami ja orgaanilist tulemust. Kodulehe optimeerimine tegeleb orgaaniliste positsioonide parandamisega. Töö tulemusena suureneb kodulehele külastajate arv märksõnadega, mis on vastavuses Teie toodete või teenustega. See omakorda kasvatab teenuste või toodete tarbimist.

MISMOODI SEDA TEHAKSE?

Iga projektiga on oluline teostada SEO analüüs. SEO analüüsis käsitletakse märksõnasid, millele on mõistlik keskenduda, konkurente sihtturul, valdkonna spetsiifikat ning kodulehe SEO auditit. Kõik see oleks sisendiks järgnevatele töödele ehk sellest kujuneb SEO strateegia.
Peale analüüsi ning strateegia kujunemist teostatakse peamiselt kahte tüüpi töid. Tööd jagunevad lehe sisemisteks ja lehe välimisteks töödeks. Sisemised tööd on seotud kõigega, mis on kodulehel. Lehe välimised tööd on seotud kõigega, mis asub kodulehest väljaspool. Sisemiste tööde hulgas on näiteks kodulehe koodivigade parandused, struktuuri ja sisu optimeerimine, tehnilised parendamistööd tõstmaks kasutajasõbralikkust. Lisaks sisutööd nagu artiklite loome. Väliste tööde hulgas ehitatakse peamiselt tagasiviiteid kodulehele, seotakse kodulehe bränd sotsiaalmeediaga, teostatakse lokaalset SEO-d jpm. Nagu mainitud käib töö juurde pidev analüüsimine.

KODULEHE OPTIMEERIMINE – 4 SAMMU TSÜKKEL

  • 1. Analüüs
    Kodulehe analüüs, märksõnade analüüs, konkurentide analüüs, valdkonna analüüs. Kõik need loovad sisendi SEO strateegiaks. SEO strateegia põhjal saab prognoosida tööde mahtu ning prioriteete.
  • 2. Onsite ehk kodulehe sisemised tööd
    Lehe parendamine nii koodis kui ka sisus. Siia alla kuulub tehniline töö kui ka sisutekstidega toimetamine. Lehe üldist SEO sõbralikkust tõstetakse selliselt, et see oleks meeldiv nii otsingumootori robotile kui ka lehte külastavale inimesele.
  • 3. Offsite ehk kodulehe välimised tööd
    Väliste linkide ehitamine. Sotsiaalmeediaga sidumine ja paljud tööd, mis aitavad tõsta lehe autoriteetsust otsingumootori silmis.
  • 4. Monitoorimine ja raporteerimine
    Märksõnade, positsioonide ja üldise nähtavuse monitoorimine. Samuti jälgime konkurente ja nende tegemisi. Lisaks raporteerimine tulemustest kliendile.

KUI KIIRESTI TULEMUSED TULEVAD?

Võttes näiteks meie praktika põhiselt keskmise kliendi, keskmise raskusastmega sihtriigis võib väita, et esimesed tuntavad tulemused saabuvad keskmiselt 6 kuu pealt. Mõnikord varem, mõnikord hiljem.

KAS SAAB ANDA GARANTIISID?

100% garantiisid paraku antud valdkonnas lubada ei saa. Tegemist on ikkagi pideva konkurentsiga, kus teised osapooled kõik toimetavad enda huvides ning x faktorid on pidevas muutumises.

PALJU MAKSAB KODULEHE OPTIMEERIMINE?

Hind tuleneb töö mahust. Mida keerulisem valdkond ja sihtturg seda rohkem on vaja teostada sisendtöid. Orienteeruvad mahud algavad lihtsamatel turgudel 250€ ja lõppevad keerulistel turgudel tuhandetes eurodes. Hinnastamisel teostame eelanalüüsi, et hinnata potentsiaalset töömahtu.

MIS RIIKIDES OLEME TOIMETANUD?

Oleme tuttavad Eesti, Soome, Rootsi, Norra, USA, Inglismaa, Kanada, Saudi-Araabia, Austraalia, Šveitsiga. Usume, et meie kogemustepagas on piisav, et julgeme vastu võtta ükskõik millise väljakutse.

KUIDAS TULEMUSI MÕÕTA?

SEO tulemusi mõõdetakse peamiselt märksõnade positsioonidega. Kui valitud märksõna, mis ennem ei figureerinud esimesel otsingutulemuste lehel tõuseb esimesele lehele ja seal veel võimalikult kõrgele – loetakse eesmärk saavutatuks. Kliendid tavaliselt tunnetavad tulemusi hetkel kui märksõnad on saavutanud head positsioonid päringute või ostude kaudu. Iga kuu raporteerime kliendile tulemustest ning tehtud töödest.

Soovite olla Google otsingus nähtav?

Võtke meiega ühendust ja kasvatage oma orgaanilist nähtavust juba täna!