Kodulehe tegemine

Kodulehe tegemine WordPressile

Kodulehe tegemine

Usun, et nõustute kui väidame, et kodulehe arendaja partnerivalik on keeruline.

Igal teenusepakkujal on omad tugevused ja nõrkused. Hinnad on seinast seina. Millist platvormi valida? Milline on see protsess?

Kirjeldame lahti enda praktikast lähtuvalt kõige elementaarsemad aspektid, millele peaksite mõtlema.

Kodulehe tegemine on tänapäeval äriliselt väga oluline. Kodulehed ei ole enam ammu visiitkaarti tüüpi lahendus, vaid tugev müügikanal olemasolevate klientide kinnistamiseks ja uute klientide leidmiseks. Kui koduleht tundub kehv, siis seostatakse seda automaatselt ka ettevõtte kvaliteediga. Seetõttu pakub Marketing Sharks kvaliteetseid kodulehti tervikuna.

Kodulehed valmistame WordPressi platvormile, mis on tavakasutajale lihtne ja arusaadav. Kodulehe tegemise juures jälgime, et see oleks kvaliteetselt teostatud, kasutajasõbralik ja vastaks tänapäeva veebistandarditele. Lisaks arvestame ettevõtte valdkonda, strateegiat ja eesmärke. Oma tugevuseks peamegi just seda, et lähtume kliendi ärilistest strateegiatest. Äriline strateegia loob põhja tehnilisele teostusele ja visuaalne pool on sellele abiks – mitte vastupidi. Kõik meie loodavad kodulehed on toimivad nutitelefonides, tahvelarvutites kui ka tavaarvutites. Kodulehe optimeerimine esmasel tasandil on samuti osa projektist, kui tellite kodulehe meilt! Järelteenustena on võimalik edasi minna erinevate internetiturunduse teenustega.

Meie tööprotsess on läbipaistev ning annab maksimaalse tulemuse kliendi jaoks.

Kodulehe tegemine: 10 sammu edukaks projektiks

  • 1. Kohtumine - analüüs ja strateegia püstitamine
    Kohtumine meie või kliendi juures. Kaardistatakse olukord hetkel ja kliendi äristrateegiad. Sellest lähtuvalt luuakse kodulehe loome strateegia.
  • 2. UX - user experience ehk kasutaja mugavuse projekti loomine
    Lähtuvalt kodulehe strateegiast luuakse kodulehe struktuuri näidis, kus iga element on läbi mõeldud kandmaks edasi kliendi äristrateegiat.
  • 3. UI - user interface ehk disaini loomine
    Lähtuvalt UX struktuurist luuakse visuaalne disain, milline hakkab välja nägema kodulehekülg.
  • 4. Programmeerimine standarditest lähtuvalt
    Disaini viimine WordPressile ja funktsionaalsuse programmeerimine W3C standardeid jälgides.
  • 5. Sisu koostamine ja lisamine
    Sisutekstide koostamine. Sisutekstide ja meedia lisamine kodulehele vastavalt kavale.
  • 6. Testimine
    Testimine ja vigade parandused. W3C standardi test, skaleervuse ja erinevate seadmete test, kasutaja test.
  • 7. Haldamise koolitus kliendile koos koolituse video loomega
    Halduskoolituse läbiviimine kas meil või vajadusel kliendi kontoris. Koolituse käigus luuakse ka ekraanivideo, mida jagatakse hiljem kliendiga.
  • 8. SEO seadistused - kodulehe otsingumootoritele sõbralikuks seadistamine
    TKodulehe standard SEO seadistustööd. Lehe metade seadistused, sisupuu aktiveerimine, Google Search Console konto seadistus.
  • 9. Turvaseadistused, edasiseks lehe kaitseks ja monitoorimiseks
    Turvamoodulite seadistused edaspidiseks monitoorimiseks ning lehe kaitseks.
  • 10. Lehe avalikustamine ja varunduse tegemine
    Lehe avalikuks tõstmine. Kogu lehest koopia loomine varunduse eesmärgil.

Kvaliteet

Oleme oma algusest peale ainult keskendunud WordPressile ja seetõttu saame väita, et tunneme seda läbi ja lõhki.

Kogemused

5 aastaga oleme teostanud väga erinevaid lahendusi alates lihtsatest maandumislehtedest kuni väga eriliste erilahendusteni.

Terviklikkus

Teeme kodulehti lähtudes kliendist. Teeme rätseplahendusi just selles võtmes, et investeeritud kulu tooks kliendile tagasi mitmekordse tulu.

Millest kujuneb kodulehe hind?

Kodulehe hind on tihti element, mille alusel paljud kliendid oma ostuotsuse teevad. Hinnad nii Eesti kui ka globaalset on väga erinevad. Miks siis on ühelt teenusepakkujalt hind kordades odavam ja teisel kordades kallim?

Vastus on tegelikult lihtne! Hind baseerub töömahul ja tunnihinnal. Palju tehakse kodulehega tööd ja mis on teenusepakkuja tunnihind.  Sellest tulenevalt saabki teenusepakkujad ära klassifitseerida.

Üldiselt saab väita, et mida odavam on hind seda odavam on tunnihind ja väiksem on töömaht. Seetõttu soovitamegi teenusepakkujalt küsida võimalikult täpset kalkulatsiooni erinevate tööde osas – et tekiks võrdlusmoment ja ka arusaam, mille eest te maksate.

Võib üsna kindlalt väita, et kallim tunnihind on eelduseks kvaliteetsele tööle ja samas kvaliteetne teenusepakkuja teeb tööd kiiremini kui odav teenusepakkuja.

Mille põhjal teenusepakkujat valida?

Kahjuks on selles valdkonnas palju turusolkijaid ja petiseid. Seetõttu on väga oluline, et teenusepakkujaks saab valitud pädev ettevõte, kes suudab ja viib projekti edukalt lõpuni.

Toome välja mõned näpunäited lihtsustamaks valikut potentsiaalse teenusepakkuja valimiseks.

  • checkMilline on teie eelarve?  Kui teie eelarve on mõistlik soovitame pigem valida kallim teenusepakkuja tagamaks kvaliteetsust ja tähtaegadest kinnipidamist.
  • checkHinda ostes riskite pooleljääva projektiga või nigela tulemusega, mis võib kahjustada teie ettevõte mainet.
  • checkTehtud tööd. Milline on nende portfoolio, kas seal on 5 või 50 tööd ja millised need on ehk samastumine?
  • checkEnnem ostuotsuse tegemist soovitame kindlasti teenusepakkujaga kohtuda nende enda kontoris, tutvumaks meeskonna ja ettevõtte auraga
  • checkUurida eelnevatelt klientidelt tagasisidet – kas kliendid on rahul?
  • checkLihtne on ka teenusepakkujat kontrollida läbi erinevate inforegistrite, kaua nad tegutsenud on, mis on nende käive, kas neil on maksuvõlgnevusi.
  • checkGoogelda teenusepakkujat – mis välja tuleb on hea või halb?
  • checkKui nad väidavad, et on Google spetsialistid – kas nad ka siis ise välja tulevad oma teenustega Google otsingus?
  • checkKas arendus on neil maja sees enda meeskonnaga või ostavad seda kuskilt sisse? Loob eeldused kiireks reageerimiseks ja kvaliteediks.
  • checkMilline on nende enda koduleht? Tihti kingsepp on küll paljajalu aga siiski…

Soovite uut kodulehete?

Võtke meiega ühendust ja leiame parima lahenduse!