Müügitingimused

Müügilepingu kehtivus, teenuse- ja hinnainfo
  1. Müügitingimused kehtivad Veebipoest teenuste ostmisel.
  2. Veebipoes müüdavate teenuste hinnad on märgitud teenuste juurde.
  3. Teave teenuse kohta on esitatud Veebipoes vahetult teenuse juures.
Tellimuse vormistamine
  1. Teenuse tellimiseks tuleb lisada soovitud teenused ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad. Tellimuse eest saab tasuda neljal võimalikul viisil:
    • Pangalingiga: Eesti (Swedbank, SEB, LHV, Coop Pank), Soome (OP Corporate Bank, Nordea), Läti (Swedbank, SEB, Citadele), Leedu (Swedbank, SEB, Šiauliu Bankas, Medicinos Bankas, Citadele). Pangalingiga teostatud makseid vahendab Montonio Finance OÜ. Pangalingiga tasumine toimub väljaspool Veebipoodi vastava panga turvalises keskkonnas. Veebipoel puudub ligipääs kliendi pangaandmetele. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.
    • krediitkaardiga (Stripe)
  2. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.
  3. Kui tellitud teenust ei ole võimalik teostada seoses ülekoormusega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.
  4. Veebipoe omanik Marketing Sharks OÜ on isikuandmete vastutav töötleja ja edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötlejatele Montonio Finance OÜ ja Stripe.
Teenuste tellimine
  1. Veebipood pakub ja vahendab erinevaid teenuseid nii üksikisikutele kui ettevõtetele.
  2. Teenuste tellimiseks tuleb sobiv teenus lisada ostukorvi ning suunduda maksma. Teenuste eest saab tasuda ptk “Tellimuse vormistamine” punktis 1 nimetatud viisidel.
Taganemisõigus
  1. Pärast tellimuse kätte saamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul.
  2. Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.
  3. 14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud teenust rakendada mis tahel moel.
  4. Kui teenust on osaliselt või kaudselt saadud, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt teenuse väärtuse vähenemisele.
  5. Teenusest taganemiseks tuleb saata vastav teavitus [email protected] e-postile.
Pretensiooni esitamise õigus
  1. Veebipood vastutab ostjale müüdud teenuse lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba teenuse edastamise hetkel. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.
  2. Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja koos täpse puuduse kirjeldusega aadressile [email protected]
  3. Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast teenuse üleandmist ostjale.
  4. Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.
Vaidluste lahendamine
  1. Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, saadab ta need e-kirja teel aadressile [email protected] või helistab telefonil: +372 56200079
  2. Teenusele kohaldatakse Eesti Vabariigi õigusakte. Teenusest tulenevad ja sellega seotud vaidlused püüavad Pooled lahendada läbirääkimiste teel. Kui vaidlust ei õnnestu lahendada läbirääkimiste teel, lahendatakse vaidlus Harju Maakohtus.
0
    0
    Sinu ostukorv
    Sinu ostukorv on tühiPood