Marketing Sharks-i soovitusprogramm

 

Soovitamine on uue põlvkonna turunduskanal, kus võidavad kõik: soovitaja, teenusepakkuja ja klient! Hakka meie soovitajaks ja teeni soovituste pealt tasu!

Miks peaks soovitama:

  • checkMajanduslik kasu: Soovitajad võivad teenida raha või saada hüvesid soovituste eest.
  • checkKogemuste jagamine: Soovitajad saavad jagada oma kogemusi, aidates sellega oma tuttavaid.
  • checkVõrgustiku laiendamine: Võimalus laiendada oma sotsiaalset ja professionaalset võrgustikku.

Mida saab sellest soovituse saaja:

  • checkRaha ja aja sääst: Soovitused aitavad vältida tarbetut ajakulu ja rahalist raiskamist.
  • checkVähendatud osturisk: Usaldusväärsete soovituste tõttu on väiksem pettumuse risk.
  • checkIsikupärastatud valikud: Soovitused on tihti kohandatud vastavalt saaja vajadustele.

91%

Inimestest on mõjutatud soovitustest, mis tulevad tuttavatelt.

84%

Tarbijatest usaldavad soovitusi oma perekonnalt, kolleegidelt või sõpradelt.

74%

Tarbijatest kinnitavad, et ostuotsus põhines peamiselt tuttava soovitusest.

Mis asi on soovitusprogramm ja kuidas see võib sulle kasulik olla?

Soovitusturundus ehk inglise keeles referral marketing on mujal maailmas üsna populaarne moodus, kuidas soovitajad saavad aidata ettevõtteid läbi personaalse soovituse. Soovitamisega tavaliselt soovitatakse oma tuttavale head teenusepakkujat ning see kellele soovitatakse on oluliselt avatum nendele teenusepakkujatele, keda soovitati. Sest ega keegi ei soovita halba teenusepakkujat. Seetõttu on ettevõttel, keda soovitati üsna lihtne see soovitus sulgeda ehk eduka müügini viia.

Soovitajat tavaliselt premeeritakse samuti ja see annab soovitajale ka motivatsiooni uuesti seda sama ettevõtet soovitada. Reeglina jagatakse kasumist protsenti või pakutakse oma teenuseid, kinkekaarte vms.

Marketing Sharks on samuti avatud soovitustele ja meelsasti jagame soovitajatele oma kasumist protsenti.

Milline on protsess?

Protsess võib sellisel kanalil olla üsna keerukas. Selle jaoks on Marketing Sharks võtnud kasutusele spetsiaalse tarkvara, mis lihtsustab ja muudab kogu protsessi läbipaistvaks.

  • Samm #1 Müügivihje ehk soovituse saatmine
    Allpool olev vormi kaudu saab saata meile otse müügivihje. Ülemistes lahtrites on kogu info soovituse kohta ehk kes on see klient, kes teenust vajab ja mida ta vajab. Lisaks saate ära märkida ka ootused komisjonitasu ehk boonuse osas, mida ootate. Allpool lisage kindlasti enda nimi ja eposti aadress, et saaksime teiega ühendust võtta, kui tehing töösse läheb.
  • Samm #2 Müügivihjega tegelemine
    Marketing Sharksi meeskond tegeleb teie poolt saadetud müügivihjega, ning teeb parima selle sulgemiseks.
  • Samm #3 Staatused ja info
    Kogu info antud müügivihje kohta talletatakse Leadfellow portaalis. Juhul, kui olete nendest huvitatud saate vabalt igal ajal antud portaaliga liituda tasuta, kus teiepoolt saadetud müügivihje on juba talletatud
  • Samm #4 Müügivihje sulgemine
    Eduka sulgemise puhul saadetakse teile ekiri staatusest. Ning edasi toimub juba boonuse maksmine teie kontole Marketing Sharksi poolt
  • Samm #5 Jätkutegevuste tegemine
    Esimene edukas projekt otsast lõpuni tehtud ning edasi on juba protsess selge ning saate edukalt veel ja veel soovitada teenides nii meie, enda kui ka soovitatava huve

Saadke meile müügivihje:

Lead Details:












Your Information:




Hakka meie soovitajaks ja teeni soovituste pealt tasu!

Iga eduka soovituse eest tasume teile 10% käibest. Oleme aastatega maksnud välja rohkem kui 45 000 eurot soovituste eest. Kõik soovitused on ilusti süsteemselt jälgitavad Leadfellow programmis, kus saate ülevaate, mis staatuses mingi vihje on.

Teenused ja boonustasud, mida pakume

  • checkWordPressi kodulehed ja nende arendus: 10% käibest
  • checkWordPressi epoed ja nende arendus: 10% käibest
  • checkSEO teenus: 10% käibest

Liitu otse meie ettevõtte soovitajaks tasuta klikkides siia