Digitaliseerimine – automatiseeri oma äri

 

Äri digitaliseerimine ja automatiseerimine on nüüd ellujäämise küsimus. Kõik, kes sellega arvestavad ja oma äriprotsessid ümber optimeerivad, liiguvad järmisesse etappi!

Eelmise põlvkonna ettevõtte tunnused:

  • checkKliendi persoonad on puudu või kaardistamata
  • checkKliendibaas on segane ja mahukas
  • checkPuudub kliendihaldustarkvara või see on kohmakas
  • checkE-posti turundus puudub ja kõik e-kirjad saadetakse käsitsi
  • checkEi saa aru, mis kanalist klient teile päringu saatis või ostu sooritas
  • checkKasutusel on mitmed tarkvarad aga need ei suhtle omavahel
  • checkTurundus puudub või seda tehakse puusalt ilma mõõtmata
  • checkKogu turundus, müügi, logistika ja muud tööd on inimressursi peal
  • checkKaugtöö ja kodukontori võimalus on raskendatud ja keeruline

Automatiseeritud uue põlvkonna ettevõtte tunnused:

  • checkKliendi persoonad on täpsed ning neid uuendatakse jooksvalt
  • checkKliendibaas on segmenteeritud ja arusaadav
  • checkKasutusel on tarkvarad, mis loovad konkurentsieelist
  • checkE-posti turundus on automatiseeritud
  • checkKõik ostud ja päringud on tuvastatavad koos rahalise väärtusega
  • checkKasutusel on mitmed tarkvarad, mis on omavahel ühendatud
  • checkTurundus on mõõdetud ja positiivse ROI-ga
  • checkVäga palju protsesse teevad ära tarkvarad ja väga kuluefektiivselt
  • checkKaugtöö ja kodukontori võimalus on mugav ja arusaadav kõigile

Digitaliseerimine on puudu - Võtke meiega ühendust

Kaardistame teie nõrkused ja teeme need teie tugevusteks!














    Digitaliseerimine – miks seda vaja?

    Üleilmne kriis tõi väga sügavalt välja probleemi, mis juhtub siis, kui on vaja teha tööd kodust või kui tööd ei saa teha koos. Kuidas saite teie hakkama? Pikad zoomi või skype kõned, tohutud e-kirjad, pikad telefonikõned jne. Ettevõtte omanikuna tunnete ebakindlust, kas ja kui palju teie töötajad ka reaalselt tööd teevad. Tekkis hulk küsimusi, mida varemalt üle laua hõigates sai lihtsasti lahendada, aga kriisi olukorras võis saada suureks probleemiks, kuna inimene ei olnud kättesaadav või ei teadnud, kuidas käituda. Lisaks ettevõtte kulud. Tulude osakaal langeb, aga tööjõukulud jäävad, pluss veel muud otsesed ja kaudsed kulud sinna juurde. Siit tekibki vajadus protsessid optimeerida võimalikult kuluefektiivseks ja sealjuures tõsta kasumlikust ning konkurentsieelist pakkudes klientidele paremat teenust või toodet. Seda kõike aitab ellu viia äri digitaliseerimine.

    Mis ma ikkagi sellest kasu saan?

    Lihtne vastus, teenite rohkem ja maandate riske. Teisisõnu tööd saavad tehtud väiksema kuluga. Inimtööd jääb vähemaks ja see asendatakse välja tarkvaradega ja nende vahelise liidestamisega. Ettevõte ei sõltu enam niipalju inimestest, kelle ülalpidamine on kallis ja sisaldab ka riske, kui näiteks inimene värvatakse üle konkurendi poolt. Lisaks saab ajas teenuse või protsesside käiku aina paremaks muuta, mis omakorda tekitab klientides suuremat rahulolu ja lojaalsust. Lõpuks ka sihitud ja täpsem müük ning turundus õigel ajal õigele sihtrühmale.

    Milline on protsess?

    Esmalt tuleb kaardistada hetkeolukord. Teemasid, mida analüüsi käigus käsitletakse on palju. Kindlasti kaastakse kaardistamise protsessi erinevate osakondade juhid ja ka omanikud. Analüüsi tulemusel valmib strateegia, mismoodi saaks likvideeritud ettevõtte nõrgad kohad ja need ära automatiseerida vastavate tarkvarade ja digilahendustega. Tarkvarad ja lahendused tuleb valida just sellised, mis sobivad konkreetsele ettevõttele.

    • Samm #1 Küsimustiku täitmine
      Saadame teile küsimustiku, milles käsitleme peamisi teemasid, mis annavad sisendi tulevasele intervjuule
    • Samm #2 Intervjuu zoom-is
      Käsitleme teemasid, millele vastasite küsimustikus ja anname tegevuskavad, mida peaksite oma meeskonnaga täitma
    • Samm #3 Esmased analüüsid ja strateegiad
      Marketing Sharksi meeskond teeb esmased analüüsid ja mudeldamised
    • Samm #4 Zoomi intervjuu #2
      Vaatame üle strateegia ning jaotame edasised ülesanded
    • Samm #5 Tarkvarade analüüsid ja strateegiad
      Marketing Sharksi meeskond valib esimese selektsiooni võimalikest tarkvaradest
    • Samm #5 Zoomi intervjuu #3
      Marketing Sharksi meeskond tutvustab valitud tarkvarasid
    • Samm #6 Tarkvarade implementeerimine
      Marketing Sharksi meeskond seadistab tarkvarad vastavalt strateegiale
    • Samm #7 Õpetamine ja konsultatsioon
      Marketing Sharksi meeskond tutvustab tarkvarasid ja nende võimalusi juba reaalsete andmetega
    • Samm #8 Mõõtmised ja kokkuvõtted
      Käsitleme tehtud töid ja kokkuvõtted

    Millised teadmised peavad olema automatiseerimise teenusepakkujal?

    Automatiseerimine ja digitaliseerumine eeldab väga head spetsialisti, kes tunneb ja oskab kasutada erinevaid tarkvarasid ja tööriistu eksperdi tasemel. Samuti on vaja teadmisi liidestamistest ehk kergem koodi tundmine käib samuti asja juurde. Analüüsi faasis on vaja analüütika spetsialisti, kes oskab aru saada ja lahti mõtestada numbrid. Kindlasti peab meeskonnas olema ärijuht, kes reaalselt omab ärialast haridust kui ka praktikat ettevõtjana, et mõista ettevõtluse loogikat. Samuti peab olema teenusepakkuja meeskonnas teadmised finantsidest ning rahavoogude planeerimisest.

    Marketing Sharks-i meeskonnas on olemas kõik kompetentsid.

    Kui palju digitaliseerimine maksab?

    Teenus on võrreldav ärikonsultatsiooniga + reaalsete tegevustega. Teenuse kvaliteetseks pakkumiseks on vaja eksperte ja teenuse lõplikuks valmimiseks kulub aega. Kõik sõltub muidugi vajadustest ja olukorrast ning palju klient ise tahab protsesse täita. Müüme seda teenust tunnihinna alusel. Peale esimest kohtumist (zoom platvormiga) saame umbes prognoosida ka võimalikku töömahtu.

    Millised tarkvarasid kasutate?

    Iga klient on erinev ja ka tarkvarad on seetõttu varieeruvad. Klassikaliselt CRM ehk kliendihaldustarkvara on klientidel eelnevalt kasutusel ja kui see väga kinnine ning ajale jalgu pole jäänud saab sellega jätkata. Samas kui on vaja kolime kogu kliendibaasi uude kliendhaldustarkvarale. Tavaliselt on kasutusel Pipedrive, Zoho, HubSpot, Salesforce ning Eestis on ka levinud Directo. Eraldi kasutame ka erinevaid e-posti turunduse platvorme nagu Getresponse, Mailchimp ja edasijõudnutele Active Campaign lahendust. Müügipakkumiste jaoks on omakorda mitmeid platvorme ja ka arvete ning finantstarkvarasid on mitmeid erinevaid. Tihti on probleem just nende ühildamisega ja valimisega, tähtis on mis meeskonnale ja milline tööriist oleks kõige optimaalsem. Meie kogemus on näidanud, et paljud tarkvarad teevad küll “kõike” aga seda “kõike” just mitte kõige paremini. Milline konkreetne tarkvara teile sobib tuleneb juba analüüsist ja strateegiast. Peale digitaliseerimist olete sammu edasi astunud ning kindlasti on digiturundus ja sellega alustamine juba kordades odavam ja mugavam.

    Saada päring juba täna!

    Võtke ühendust, lepime kokku Zoomi aja ning arutame võimalusi!