SEO ja Google “Hummingbird”

Google viimane suurem algoritmi muudatus, mis aset leidis oli koodnimega “Hummingbird”. See nimetus koondab endas kahte omadust: kiire ja täpne. Selle all peetakse silmas kogu vana mootori vahetust uue vastu sälitades seal eelnevad head elemendid ning kõrvaldades ebavajalikud elemendid. Ehk vana hea ameerika muskelauto 5 liitrine mootor asendati jaapani 3 liitrise kõrgtehnoloogilise turbomootoriga ja seejuures paranes täpsus ja kiirus.

Piltikult öeldes SEO maailmas tuleb nüüdsest rohkem keskenduda rohkematele sõnadele ehk otsingutulemusi kuvatakse lause põhjal mitte ainult ühe märksõna põhjal. Nagu ka jaapani kõrgtehnoloogiline WRC auto – arvestatakse juba kas sõidetakse kruusateel või hoopis lumel, kas sajab vihma või tagumise parempoolse rehvi rõhk on liiga madal. Vastavalt siis olukorrale muutub nii auto kui ka juhi käitumine ning sealjuures arvestatakse kõikide elementidega.

Kokkuvõtteks muudab “Hummingbird” kogu SEO olemust selles võtmes, et tuleb mõelda väga täpsele sihikule võrreldes varasema ajaga.



Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga