SEO ja Google “Hummingbird”

13. november 2013
1
Minut lugemiseks

Google viimane suurem algoritmi muudatus, mis aset leidis oli koodnimega “Hummingbird”. See nimetus koondab endas kahte omadust: kiire ja täpne. Selle all peetakse silmas kogu vana mootori vahetust uue vastu sälitades seal eelnevad head elemendid ning kõrvaldades ebavajalikud elemendid. Ehk vana hea ameerika muskelauto 5 liitrine mootor asendati jaapani 3 liitrise kõrgtehnoloogilise turbomootoriga ja seejuures paranes täpsus ja kiirus.

Piltikult öeldes SEO maailmas tuleb nüüdsest rohkem keskenduda rohkematele sõnadele ehk otsingutulemusi kuvatakse lause põhjal mitte ainult ühe märksõna põhjal. Nagu ka jaapani kõrgtehnoloogiline WRC auto – arvestatakse juba kas sõidetakse kruusateel või hoopis lumel, kas sajab vihma või tagumise parempoolse rehvi rõhk on liiga madal. Vastavalt siis olukorrale muutub nii auto kui ka juhi käitumine ning sealjuures arvestatakse kõikide elementidega.

Kokkuvõtteks muudab “Hummingbird” kogu SEO olemust selles võtmes, et tuleb mõelda väga täpsele sihikule võrreldes varasema ajaga.

Autorist lähemalt

Tanel Taluri

Tanel on üle 24 aasta tegutsenud IT valdkonnas. Tema eelnev kogemus IT kasutajatoes, müügitöös, projekti- ja ärijuhtimises aitab näha valdkonna tervikpilti. Tema üheks kireks on just uute internetiturunduse tööriistade testimine. Vabal ajal meeldib talle käsitööõlut pruulida ning kui väga igav on, siis käib ta jooksmas.

KOHTUMINE?

Tule personaalsele konsultatsioonile