6 AdWordsi näpunäidet aastaks 2017

02. veebruar 2017
3
Minutit lugemiseks

Oleme juba palju kuulnud ja lugenud soovitusi aastaks 2017. Ettevõtted, kes kasutavad Google reklaami, võiksid pilgu peale visata ka neile kuuele näpunäitele.

1. Ütle EI broad matchingule

Broad matching tähendab seda, et sinu valitud märksõnaga tulevad su reklaamid esile ka siis, kui keegi otsib sarnast märksõna, vigase kirjapildiga märksõna, sünonüüme või muid sarnaseid variatsioone. Kuigi broad matching aitab su reklaamil tulla esile rohkemate märksõnadega, siis need ei pruugi just olla need õiged märksõnad, mis ka kliente konverteerivad.

AdWordsis on märksõnadel kolm erinevat tüüpi, mille järgi neid määrata saab – exact, phrase ja broad match. Soovitame kasutada exact ja phrase matchi, mis tagavad täpsema tulemuse ning asjakohasemad märksõnad.

Broad matchingut tasub kasutada siis, kui märksõna otsitavuse maht on väike. Seetõttu on mõistlikum kasutada broad matchingut ja eemaldada ebasobivad otsingusõnad läbi negatiivsete märksõnade kasutamise.

2. Anna oma top-märksõnadele suurem eelarve

Kui oled välja selgitanud märksõnad, mis konverteeruvad kõige paremini, on vaja teha kindlaks, et eelarvet kasutatakse nende märksõnade jaoks. Kui soovid osa eelarvest kasutada uute märksõnade testimise peale, siis on mõistlik nad tõsta eraldi kampaaniasse. Sel juhul saad suurema osa eelarvest kasutada efektiivsemate märksõnade jaoks, mis töötavad ning ülejäänud eelarvest kasutada testimise jaoks. See lähenemine kindlustab, et reklaamiraha on suunatud märksõnadele, mis su ärile kasu toovad.

3. Erista otsingu- ja displeireklaamid

Kuigi AdWords võimaldab mõlemat valikut kombineerida, on siiski parem neid üksteisest eristada. Otsingu- ja displeikampaaniatel ning nende tulemuslikkusel on palju variatsioone, seega nende lahushoidmisel on sul võimalik tõhusamalt reklaamieelarvet kontrollida. Uue kampaania seadistamisel, oleneb seatud eesmärgist, vali kindlasti kas „search network only” või „display network only.”

4. Kasuta alati ära negatiivseid märksõnu

Lisades märksõnu, mis on mittevastavad, on pea samaoluline kui märksõnade endi lisamine. Negatiivsed märksõnad aitavad vähendada neid kordi, mil reklaami näidatakse inimestele, kes kasutasid otsingus mittevastavat märksõna. Näiteks kui teha reklaami kraanasid müüvale firmale kasutades märksõna „kraana,” siis ei taha, et reklaam tuleks esile otsides fraasi „kraana kukkus ümber” või „kraanaõnnetused.”

Negatiivsed märksõnad on eriti olulised, kui kasutada phrase ja broad matchi. Et näha, mis märksõnade puhul on ettevõtte reklaami näidatud, tasub klikkida „search terms” nupule. Kui leiad sealt sõnu või fraase, millega ei soovi, et reklaam esile tuleks, lisa need märksõnad negatiivsete märksõnade listi.

5. Kasuta oma kampaaniates reklaamilaiendeid

Lisaks sellele, et reklaamilaiendid võimalavad potentsiaalsel kliendil saada vajalikku lisainformatsiooni, parandavad need ka üleüldist tulemust. Reklaamilaiendite lisamine võib tõsta klikkide arvu (CTR), parandada kvaliteediskoori ja lihtsalt paista teiste reklaamide seast rohkem silma. Google statistika järgi tõuseb keskmine CTR 10-15% kontodel, kes on lisanud vähemalt ühe reklaamilaiendi.

Reklaamilaiendeid nagu saidilingid ja kliki-siia-sõnumid, on võimalik käsitsi oma lisada, et parandada reklaami asjakohasust ja suurendada päringute arvu. Mõnikord võib Google ise lisada su reklaamile automaatseid laiendusi, mis põhinevad su AdWordsi konto informatsioonil.

6. Kasuta responsiivseid displeireklaame

Google tõi hiljuti turule responsiivsed displeireklaamid, et asendada tavalised displeireklaamid. Suurim erinevus nende kahe vahel on see, et enam ei ole vaja reklaamikeskkonda üles laadida mitut erineva suurusega bännerit, et reklaami tööle panna. Selle asemel võib nüüd lihtsalt üles laadida pildi, pealkirja ja sihtkoha URL.

Üleslaetud pilt muudab automaatselt oma suurust, välimust ja formaati, et mahtuda ükskõik millisesse olemasolevasse reklaamipinda. See tähendab, et sinu reklaami on võimalik näidata natiivses, dünaamilises või pildiformaadis ükskõik mis veebilehel, millel on reklaampinda. Responsiivsed displeireklaamid aitavad kokku hoida seadistamisele kuluvat aega, kuid mis kõige tähtsam, suurendavad reklaami ulatust.

(Allikas)

Autorist lähemalt

Diana Taluri

Diana on viimased 16 aastat olnud tegev Interneti meediamaastikul, kus peamiselt nõustanud Eesti ettevõtteid reklaamikampaaniate ja erinevate projektide osas. Oma turundusalaseid teadmisi käis ta täiendamas EBS-i magistratuuris, mille lõpetas 2009. aastal. Vabal ajal meeldib talle tegeleda käsitööga ning reisida.

KOHTUMINE?

Tule personaalsele konsultatsioonile