Google AdWords on ostetud reklaamid Google otsingumootoris. Tavaliselt asetsevad ostetud reklaamid Google otsingus otsingu üleval, vasakul ja all kollase taustaga alal. Reklaame saab seadistada/osta sinna märksõna põhiselt. Märksõnad saab määrata vastvalt soovile.
Tekib küsimus, kas kliendid ikka klikivad reklaamidel. Vastan meie enda kogemusest ja klientidest lähtuvalt, et jah klikivad. Võime kindlalt väita, et see on väga efektiivne reklaamikanal võrreldes mõne muu kanaliga. Google AdWordsi seadistamine on piisavalt keeruline ja ajamahukas. Kuna Google näitab reklaame oksjoni põhiselt siis on oluline, kuidas ja mismoodi tuleks kogu reklaamikampaaniat seadistada. Vale ja mittepädev seadistamine võib lõppeda sellega, et maksate tulemuste eest 10 korda rohkem kui teie konkurent. Seetõttu pakumegi eraldi teenust, kus :
- Analüüsime kliendi vajadusi ja seadistame eesmärgi ehk loome strateegia
- Koostame koos kliendiga eelarve, millega oleks mõistlik alustada
- Seadistame reklaamid ja märksõnad
- Optimeerime kogu kampaaniat
- Mõõdame ja jagame analüüse/tulemusi kliendiga
- Optimeerime ning võtame antud kanalist maksimaalse tulemuse
Teenuse tellimiseks palun esitage meile google ads-i päring.