Facebooki kampaaniad: rakendused vs pildireklaam

Paljud kliendid on meilt küsinud, miks valida Facebooki kampaania puhul rakendus võrreldes tava pildireklaamiga. Üks on ju märgatavalt kallim?! Sissejuhatuseks defineeriks lahti, mis on mis et ei tekiks vääriti mõistmist. Facebooki rakendus on sisuliselt väikene programm, mis on oma olemuselt dünaamiline. Ehk rakendus üldjuhul ei ole lihtsalt staatiline pilt. Neid “programme” tuleb eraldi programmeerida ning … Jätkub
03. juuni 2013
Jätka lugemist

Google prillid ehk Google glasses

Viimasel ajal on erinevates foorumites ning ajakirjades palju räägitud Google Glasses nimelisest tootest. Nimelt Google planeerib avalikult müüki paisata tõenäoliselt selle aasta lõpus või siis järgmise aasta alguses uudse tehnoloogiaga prillid. Need prillid on varustatud väikese ekraaniga kuhu saab kuvada erinevat informatsiooni. Põhimõtteliselt on siis nende kujul tegemist miniatuurse nutitelefoniga. Google prillide abil saab siis … Jätkub
15. mai 2013
Jätka lugemist

Mis asi on Google AdWords?

Google AdWords on ostetud reklaamid Google otsingumootoris. Tavaliselt asetsevad ostetud reklaamid Google otsingus otsingu üleval, vasakul ja all kollase taustaga alal. Reklaame saab seadistada/osta sinna märksõna põhiselt. Märksõnad saab määrata vastvalt soovile. Tekib küsimus, kas kliendid ikka klikivad reklaamidel. Vastan meie enda kogemusest ja klientidest lähtuvalt, et jah klikivad. Võime kindlalt väita, et see on … Jätkub
13. aprill 2013
Jätka lugemist

Facebook – sotsiaalmeedia aitab konverentsi paremini müüa – osa 2

Facebook  Üheks Facebooki oluliseks tööriistaks on küsitluste koostamise võimalus, mis selgitab välja üldsusele huvipakkuvaid teemasid. Tänapäeval on Facebook hea kanal turu-uuringute läbiviimiseks. Lisaks on Eesti ettevõtted vähe kasutanud Facebooki lisalehtede (tabide) võimalusi, kuigi Facebook ei sea fännilehe arendamisel suuri piiranguid. Kuna Facebook on vaieldamatult maailmas ja ka Eestis kõige suurem sotsiaalmeediavõrgustik, veedavad seal inimesed ka … Jätkub
21. märts 2013
Jätka lugemist

Sotsiaalmeedia ehk soovitusturundus aitab konverentsi paremini müüa

Septembris avaldati Postimehes minu artikkel “Sotsiaalmedia ehk soovitusturundus aitab konverentsi paremini müüa”. Lisan selle teksti ka meie blogisse. Kuna artikkel on pikk, tuleb viis eraldi postitust: Sissejuhatav (käesolev blogipost) Facebookis turundamine LinkedIn´s turundamine Twitteris turundamine Eduka turundamise nipid. Sotsiaalmeedia aitab potentsiaalsed konverentsil osalejad mobiliseerida, kuid selle saavutamiseks peab olema korraldajal kannatust ja oskusi. Sotsiaalmeedia ajastul … Jätkub
20. märts 2013
Jätka lugemist

Miks on app hea turunduslik investeering?

Kõige kuumem ettevõtlusvorm on startup, sest kõige tõenäolisemalt saavad praegused idufirmad olema tulevikus need suured ja rahakad. Peab tõsiselt mõtlema, kas turul edukad ettevõtted peaksid juba praegu nende kiiresti kasvavate ettevõtetega sammu pidama ning olema uuendusmeelsed? Startup ettevõtted tegutsevad peamiselt tehnoloogia valdkonnas ja neid juhivad stereotüübi kohaselt noored ja suurelt mõtlevad inimesed, kes entusiastiga katsetavad … Jätkub
02. detsember 2012
Jätka lugemist

Kodulehe tegemine ja e-poe funktsionaalsus

Võimalusi kuidas oma tooted või teenuseid kuvada kodulehel on palju erinevaid. Üheks võimaluseks on see funktsionaalsus usaldada e-poe platvormidele. E-poe platvormid tavaliselt sisaldavad võimalust kuvada tooteid ja teenuseid kategooriate kaupa. Lisaks on neil administreerimisliides, mis lihtsustab oluliselt oma toodete ja teenuste sisestamist ning haldamist. Toodete ja teenuste juurde saab lisada teksti ja muid parameetreid. Samuti … Jätkub
30. november 2012
Jätka lugemist

Kirjatüüp on disaini selgroog

Kirjatüüpidele ehk “typeface”-le osustatakse disainimaailmas sama suurt tähelepanu kui fotograafiale ja graafilisele disainile visuaalses aspektis. Tihti aga peetakse kirjatüüpe ebaoluliseks ja valitakse sama suva järgi nagu toalille aknalauale- teatakse, et ta peab olema, temale tuleb leida asukoht/ otstarve, ta omab esteetilist väärtust aga keegi õieti ei tea, mis väärtus tal tegelikult on ning et kirjastiil … Jätkub
13. oktoober 2012
Jätka lugemist

Miks sotsiaalmeedia on tänapäeval tähtis?

Väga lühikese perioodi jooksul on sotsiaalmeedia saanud paljude inimeste elu lahutamatuks osaks. Lihtsamalt öeldes, on see koht, kus sadu miljoneid inimesi eelistab veeta oma aega. Ja “see” tähendab peamiselt Facebooki, Youtube ja Twitterit. Alljärnevalt kirjeldan kolme peamist põhjust, miks 21. sajandil on sotsiaalmeedia turundus oluline.  Sest otsingumootorid jälgivad sotsiaalseid märke Kui Facebooki fännilehel on piisavalt … Jätkub
13. september 2012
Jätka lugemist

Miks valida kodulehe sisuhaldusplatvormiks WordPress?

WordPress on üks populaarsemaid sisuhalduse platvorme maailmas. Paljud ettevõtted on liikumas vanalt traditsiooniliselt käsitehtud kodulehe lahenduselt üle WordPressile. Tekib küsimus miks? Vastuseid ja argumente on palju. Tooks välja peamised tegurid, miks WordPress on hea platvorm kuhu oma koduleht ehitada. SEO valmidus – WordPressi kood on loodud selliselt, kus on peamised SEO elemendid juba vaikimisi kasutusel. Nagu … Jätkub
12. jaanuar 2012
Jätka lugemist

Navigeerimine