E-poe tegemine

E-poe arendused WordPressile – maailma kõige enamlevinud platvormile

E-poe tegemine WordPressile

Kvaliteetse e-poe tegemine on tänapäeval keeruline. Elemente mida silmas pidada on suhteliselt palju. Vale valiku tegemine võib tähtendada mitte toimivat e-poodi.

Esiteks tuleb analüüsida klientide segmente, äri strateegiaid, sihtturge ja sealt tulenevalt juba luua korralik raamistik (UX), mille peale luuakse eridisain, mis on mobiilisõbralik. Järgmises etapis on arendustööd sealhulgas ka vajadusel liidestamised erinevate majandustarkvaradega.

Peale arendustöid toimub korralik testimine ning otsimootorite jaoks optimeerimine orgaanilise nähtavuse tõstmiseks. Loodavale e-poele tuleb kindlasti lisada erinevad statistika kogumise tööriistad nagu Google Analytics ja seal omakorda seadistada e-poe eesmärgid. See kõik aitab parendada ning luua strateegiad e-poe paremaks toimivuseks.

Kindlasti soovitame e-poe käivitamisel toetada e-poodi otsimootori turundusteenustega nagu Google AdWords ja kodulehe optimeerimine.

E-poodide platvorme on maailmas tuhandeid. Tuntumad neist, mis baseeruvad vabavaral on WordPressil põhinev WooCommerce ja eraldiseisev Magento. Neid kasutatakse ka Eestis enim. Marketing Sharks on spetsialiseerunud WordPressil põhinevale WooCommerce rakendusele. See võimaldab sisuliselt kõike, mida üks e-pood vajab. Oleme teinud lihtsaid e-poode kui ka väga suuremahulisi e-poode, mis on ka näiteks liidestatud erinevate majandustarkvaradega nagu Oscar, Directo, Ladu20, AXAPTA jne.

E-poe haldus on WordPressi platvormil, mis on tavakasutajale lihtne ja arusaadav. E-poe juures jälgime, et see oleks kvaliteetselt teostatud, kasutajasõbralik ja vastaks tänapäeva veebistandarditele. Kõik meie loodavad e-poed toimivad nutitelefonides, tahvelarvutites kui ka tavaarvutites.

Meie tööprotsess on läbipaistev ning annab maksimaalse tulemuse kliendi jaoks.

E-poe tegemine: 10 sammu edukaks projektiks

  • 1. Kohtumine - analüüs ja e-poe strateegia püstitamine
    Kohtumine kliendiga meie või kliendi juures. Kaardistatakse olukord hetkel ja kliendi äristrateegiad. Sellest lähtuvalt luuakse e-poe strateegia. E-poe strateegia on aluseks ja vundamendiks kogu edasisele e-poe edule. Seetõttu on see üks olulisemaid e-poe loomise faase.
  • 2. UX - user experience ehk kasutaja mugavuse projekti loomine
    Lähtuvalt e-poe strateegiast luuakse kodulehe struktuuri näidis, kus iga element on läbi mõeldud kandmaks edasi kliendi äristrateegiat, luues kliendile maksimaalselt kasu.
  • 3. UI - user interface ehk disaini loomine
    Lähtuvalt UX struktuurist luuakse visuaalne disain, milline hakkab välja nägema e-poe välimus.
  • 4. Programmeerimine standarditest lähtuvalt
    E-poe disaini viimine WordPressile ja funktsionaalsuse programmeerimine W3C standardeid jälgides.
  • 5. Sisu koostamine ja lisamine
    Sisutekstide koostamine. Sisutekstide ja meedia lisamine vastavalt kavale.
  • 6. Testimine
    Testimine ja vigade parandused. W3C standardi test, skaleervuse ja erinevate seadmete test, kasutaja test.
  • 7. Haldamise koolitus kliendile koos koolituse video loomega
    Halduskoolituse läbiviimine kas meil või vajadusel kliendi kontoris. Koolituse käigus luuakse ka ekraanivideo, mida jagatakse hiljem kliendiga.
  • 8. SEO seadistused - e-poe otsingumootoritele sõbralikuks seadistamine
    E-poe standard SEO seadistustööd. Lehe metade seadistused, sisupuu aktiveerimine, Google Search Console konto seadistus.
  • 9. Turvaseadistused, edasiseks lehe kaitseks ja monitoorimiseks
    Turvamoodulite seadistused edaspidiseks monitoorimiseks ning lehe kaitseks.
  • 10. Lehe avalikustamine ja varunduse tegemine
    Lehe avalikuks tõstmine. Kogu lehest koopia loomine varunduse eesmärgil.

WordPress E-poe platvormiks?

Oleme teinud e-poode ainult WordPressile ja senini ei ole leidnud ühtegi takistust, miks WordPress ei sobiks e-poe platvormiks.

Liidestused?

WordPressi saab liidestada erinevate majandustarkvaradega. See lihtsustab oluliselt kliendi logistikat ja finantsplaneerimist.

Haldamise lihtsus?

WordPressi alla kuuluv WooCommerce on oma olemuselt lihtne haldamaks e-poodi. Keskmine kasutaja saab e-poe haldamisega kergelt hakkama ja probleeme ei teki.

Mida sisaldab klassikaline WordPressi WooCommerce e-poe lahendus?

  • checkErinevaid maksemeetodeid
  • checkErinevaid transpordimeetodeid
  • checkToodete ja kategooriate täishaldus piiramatult
  • checkHinnavariatsioone
  • checkSoodushinna võimalust
  • checkKasutajate kontosid
  • checkAllhindlus kuponge
  • checkToodete variatsioone
  • checkLaohaldust

  • checkMaksude seadistamist
  • checkAPI kanalit andmete liidestuseks
  • checkFüüsiliste kui ka digitaalsete toodete tuge
  • checkE-kirjade teavitussüsteemi
  • checkArvega maksmise võimalust
  • checkSeotud tooted ja ristturunduse võimalust
  • checkVäga head SEO (otsingumootori nähtavuse) valmidust
  • checkLühikoode toodete ja kategooriate kuvamiseks vabal valikul
  • checkVäga suurel hulgal lisamooduleid

Soovite e-poodi?

Võtke meiega ühendust – saame kindasti aidata!