Facebook – sotsiaalmeedia aitab konverentsi paremini müüa – osa 2

21. märts 2013
1
Minut lugemiseks

Facebook 

Üheks Facebooki oluliseks tööriistaks on küsitluste koostamise võimalus, mis selgitab välja üldsusele huvipakkuvaid teemasid. Tänapäeval on Facebook hea kanal turu-uuringute läbiviimiseks.

Lisaks on Eesti ettevõtted vähe kasutanud Facebooki lisalehtede (tabide) võimalusi, kuigi Facebook ei sea fännilehe arendamisel suuri piiranguid. Kuna Facebook on vaieldamatult maailmas ja ka Eestis kõige suurem sotsiaalmeediavõrgustik, veedavad seal inimesed ka tahes-tahtmata palju aega.

Konverentside korraldajad võiksid oma fännilehed arendada funktsionaalsuselt ka selliselt, et nad oleksid oma kliendile lähemal. Kõige lihtsam oleks alustada konverentsile registreerimise vormi peegeldamisega või integreerimisega Facebooki.

Kuna fännid näevad igat postitust oma seinal, siis iga uue postiga, mis tutvustab uut konverentsi, saab pakkuda läbi Facebooki kohe ka registreerimise võimalust. Samamoodi saab hiljem lasta täita ka tagasisidevormi. Miks mitte lisada sinna ka funktsioon, mis võimaldab info jagamist oma sõpradele, eesmärgiga saada ise konverentsile teatud protsendi võrra soodsam pääse.

Need on vaid mõned näited paljudest võimalustest, kuidas Facebook saaks konverentsidele tuua reaalset tulu. Facebookist saab konverentsikorraldaja seega hea ülevaate, mis teema pakub üldsusele huvi, aga ka rohkem nähtavust konverentsidele ja seeläbi ka rohkem registreerujaid-osalejaid. Samuti saab Facebookis suunata väga kindlale sihtrühmale reklaami. Selekteerida saab asukoha, soo, vanuse jpm tunnuste järgi.

Autorist lähemalt

Diana Taluri

Diana on viimased 16 aastat olnud tegev Interneti meediamaastikul, kus peamiselt nõustanud Eesti ettevõtteid reklaamikampaaniate ja erinevate projektide osas. Oma turundusalaseid teadmisi käis ta täiendamas EBS-i magistratuuris, mille lõpetas 2009. aastal. Vabal ajal meeldib talle tegeleda käsitööga ning reisida.

KOHTUMINE?

Tule personaalsele konsultatsioonile