Top 5 sotsiaalmeedia trendi aastal 2017

Selles artiklis toome välja viis suurt suundumust ehk trendi, mis lubab muuta ettevõtete sotsiaalmeedia kasutust aastal 2017.

1. Lihtsalt jälgijatest enam ei piisa

Inimesteni jõudmine läbi sotsiaalmeedia ei ole enam nii lihtne kui varem. Vanasti piisas vaid jälgijate kogumisest ning aeg-ajalt postituste tegemisest, kuid nüüd enam mitte. Info ning postituste ülekülluse tõttu filtreerivad algoritmid inimeste seinale jõudvaid postitusi ning kõik postitused sinna ei jõua. Mis aga aitab kasutajate uudistevoogu jõuda on raha. Sotsiaalmeedias reklaamides on võimalik valida täpne sihtgrupp ning seeläbi jõuda õigete inimesteni.

2. Sinu töötajad omavad jõudu

Firmad, kes soovivad sotsiaalmeedias nähtavust parandada, aga ei taha reklaami peale raha raisata võivad kasutada paremat võimalust. Nimelt oma töötajaid. Postitused, mis on tehtud isiklikelt kontodelt on usalusväärsemad ning algoritmidele meeldivad nad samuti rohkem. Mida tuleb aga meeles pidada on see, et firma propageerimist ei tohi sundida. Töötajad peavad ise tahtma postitusi jagada ning nende sisu peab olema relevantne sihtgrupile.

3. Sotsiaalmeedia oskustaseme erinevused suurenevad

Pea 90% ettevõtetest kasutavad sotsiaalmeediakanaleid oma turunduses. Huvitav aspekt on siin aga see, et töötajate koolitamine selles valdkonnas on laialdaselt unarusse jäetud. Aastal 2017 muutuvad asjad aga hullemaks, kuna töötajad peavad hakkama saama veelgi rohkemate sotsiaalmeedia kanalite kasutamisega ning seda kõrgemal tasemel kui praegu. Vaikselt integreeritakse sotsiaalmeediaga seotud õpet ülikoolides, kuid  ettevõtted, kes vajavad kiiremat lahendust, võivad proovida erinevaid online kursuseid ning koolitusi.

4. Firmajuhid hakkavad mõistma sotsiaalmeedia vajalikkust

On raske leida kedagi, kes ei oma Facebooki profiili. See ei kehti aga Fortune 500 seas olevatele inimestele, kellest 61% ei oma Facebooki. Aastal 2016 hakkas see aga muutuma. Enam pole sotsiaalmeedia võimalus vaid vajadus. 2017 näeb suuremat osa juhtidest sotsiaalmeediast osa võtmas, olgu need siis traditsioonilised kanalid nagu facebook, LinkedIn ja Twitter või uuemad nagu Snapchat ja Instagram.

5. Müük ning klienditeenindus võtavad sotsiaalse suuna

Paljud ettevõtted näevad sotsiaalmeediat kui ainult turunduskanalit. Ammu pole see aga nii. Kliendid puutuvad toodetega kokku Pinterestis ja Instagramis, ostavad neid läbi Facebooki ja Twitteri ning pöörduvad klienditeeninduse poole läbi Facebooki ja Messengeri. See trend on tõusuteel ning eeldab suurt kasvu aastal 2017, kus hakatakse laiemalt kasutama chatbote. Chatbotide abil saavad ettevõtted suurendada oma müüki ning klienditeenindust ilma erilise tööjõu suurenemiseta.

Allikas: inc.com



Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga