LinkedIn – Sotsiaalmeedia aitab konverentsi paremini müüa – osa 3

LinkedIn on suurim ärikontaktide võrgustik, pakkudes hulgaliselt võimalus leida külalisesinejaid. Mujal maailmas kasutatakse LinkedIn-i aktiivselt, et otsida ärikontakte, töötajaid ja ka koolitajaid.

LinkedIn-is on samamoodi võimalus luua ettevõtte nimel konto ja siduda see töötajate profiilidega. Samuti saab iga toote või teenuse kohta lisada detailset infot, kuhu saab lisada juurde ka tutvustava video.

Konverentsikorraldaja saaks edastada külalisesineja kohta infot läbi LinkedIn-profiili (eeldusel, et see esinejal olemas on). See annaks oluliselt selgema ülevaate, kes on esineja ja mis on tema varasem taust.

LinkedIn-i kõige suurem väärtus seisneb aga gruppides. Uudisena on LinkedIn-is nö avatud grupid, mis võimaldavad kõikidel näha vestluse sisu ja sinna ka postitada, kui grupi administraator on seda seadetest võimaldanud. Konverentside korraldajatel soovitan kindlasti liituda oma valdkonnaga seotud gruppidega, et end oma valdkonnas mujal maailmas toimuvaga kursis hoida.

Läbi sõnavõttude ja huvitavate teemapüstituste kujundab LinkedIn-i kasutaja portaalis oma mainet, mis teeb tal hiljem lihtsamaks oma grupi algatamise. Mida tuntum on professionaal LinkedIn-i külastajate seas, seda rohkem loetakse tema algatatud teemapüstitusi.

Miks peaks konverentsi korraldaja algatama oma grupi? Esmalt toob see külastajaid kodulehele, loob professionaalse maine, avanevad uued koostöövõimalused, saab vahetult suhelda grupi liikmetega, säilitada olulisi kontakte jpm.

Kui soovid samuti tutvuda selle võimsa sotsiaalmeedia kanaliga, siis tule koolitusele!