Mis asi on Google AdWords?

13. aprill 2013
1
Minut lugemiseks

Google AdWords on ostetud reklaamid Google otsingumootoris. Tavaliselt asetsevad ostetud reklaamid Google otsingus otsingu üleval, vasakul ja all kollase taustaga alal. Reklaame saab seadistada/osta sinna märksõna põhiselt. Märksõnad saab määrata vastvalt soovile.

adwords_1704410_adwords_overview

Tekib küsimus, kas kliendid ikka klikivad reklaamidel. Vastan meie enda kogemusest ja klientidest lähtuvalt, et jah klikivad. Võime kindlalt väita, et see on väga efektiivne reklaamikanal võrreldes mõne muu kanaliga. Google AdWordsi seadistamine on piisavalt keeruline ja ajamahukas. Kuna Google näitab reklaame oksjoni põhiselt siis on oluline, kuidas ja mismoodi tuleks kogu reklaamikampaaniat seadistada. Vale ja mittepädev seadistamine võib lõppeda sellega, et maksate tulemuste eest 10 korda rohkem kui teie konkurent. Seetõttu pakumegi eraldi teenust, kus :

  1. Analüüsime kliendi vajadusi ja seadistame eesmärgi ehk loome strateegia
  2. Koostame koos kliendiga eelarve, millega oleks mõistlik alustada
  3. Seadistame reklaamid ja märksõnad
  4. Optimeerime kogu kampaaniat
  5. Mõõdame ja jagame analüüse/tulemusi kliendiga
  6. Optimeerime ning võtame antud kanalist maksimaalse tulemuse

Teenuse tellimiseks palun esitage meile google ads-i päring.

Autorist lähemalt

Tanel Taluri

Tanel on üle 24 aasta tegutsenud IT valdkonnas. Tema eelnev kogemus IT kasutajatoes, müügitöös, projekti- ja ärijuhtimises aitab näha valdkonna tervikpilti. Tema üheks kireks on just uute internetiturunduse tööriistade testimine. Vabal ajal meeldib talle käsitööõlut pruulida ning kui väga igav on, siis käib ta jooksmas.

KOHTUMINE?

Tule personaalsele konsultatsioonile