Veebileht koosneb mitmetest elementidest. Esimesena hakkavad külastajale silma disaini elemendid, graafiline kasutajaliides, navigatsioon, veebilehe jalus, tekst ehk copy, kontakt info jne. Otsuse, kas nähtu külastajale aga ka piisavalt huvi pakub, et edasi uudistada, teeb potensiaalne klient keskeltläbi 30 sekundi jooksul lehel oleva sisu põhjal.
Kas Teie ettevõtte veebilehel olev sisu ning info on tõesti olulised kliendi jaoks? Kas veebileht on üles ehitatud klienti ja tema vajadusi silmas pidades või pigem koostaja suva järgi?
Tähelepanu püüdmiseks kasutatakse tihti suuri visuaalseid elemente, kõikvõimalikke kontraste lehel (värvikontrastid, suur font vs väike font, erinevad fondistiilid, kujunduslikud kontrastid, erineva sisuga infolõigud jne) ning multimeedia lisandeid.
Kõige sagedamini aga ei tehta nii tähelepanu püüdmiseks kui ka tähelepanu säilitamiseks suurt midagi- pannes rõhku pigem disainile ja lehe funktsioneerimisele, lisatakse koostajate poolt veebisaidi sisu kui terviku osas kliendi seisukohast täis mitteolulist infot või siis kirjutatakse liiga raskesti loetavat teksti. Seega, parim viis kaotada klient konkurendile on arvata, et ta copy lugemisega ei tegele ja et kliendil on aega navigeerida 20 peamenüü ja alammenüü elementide seast leidmaks talle sobilik leht.
Web Strategy tegelebki ettevõtete veebilehtede kontseptsiooni loomise või parandamisega. Veebileht on ettevõttele kui Internetis pesitsev visiitkaart, mis siis kas täiustab või kahjustab firma imagot ja edasisi arenguvõimalusi. Õigeaegselt kasutatud web strategy korral võidab ettevõte toimiva ja uuendusliku turunduskanali näol Internetis, mis on pädev sisu poolest ja huvitav tervikuna nii uutele kui ka lojaalsetele klientidele.