Kodulehe statistika – Google Analytics

08. juuli 2013
1
Minut lugemiseks

Tänapäeva kodulehe kohustuslikuks osaks on analüüsida kodulehte külastajaid. Kaua nad lehel viibivad, mida nad lehel teevad, kuhu nad klikivad, kuskohast nad lehele tulid, mis rahvusest nad on ja paljud teised küsimused saavad läbi analüüsija vastuse. Selle info põhjal saab näha, kes on teie sihtühm ja kas teie internetiturundus töötab. Selle info põhjal saab luua internetiturunduse strateegia ja reaalse meediaplaani tulevasteks tegevusteks – mida peaks tegema ja kuidas peaks tegema.

Millist statistika moodulit või programmi oleks mõistlik kasutada kodulehel?

Erinevaid variante on väga palju mida võiks kasutada. Meie oleme läbi erinevate testimiste ja kogemuse jõudnud välja Google Analytics-ini. See programm on tasuta ja selle ülesseadmine ei ole raketiteadus. Samas funktsionaalsus on antud programmil väga hea. Võimalusi mida ja kuidas jälgida on väga palju võiks mainida et isegi liiga palju 🙂

Ja seetõttu ongi see piisavalt hea programm, millega saab täiesti vabalt toimetada – see tähendab et ei pea kuskile või kellegile raha maksma. Marketing Sharks paigaldab tasuta kodulehe loomisel kõikidele oma klientidele soovi korral Google Analyticsi, et kliendid saaksid kogu informatsiooni ka ise jälgida.

 

 

 

Autorist lähemalt

Tanel Taluri

Tanel on üle 24 aasta tegutsenud IT valdkonnas. Tema eelnev kogemus IT kasutajatoes, müügitöös, projekti- ja ärijuhtimises aitab näha valdkonna tervikpilti. Tema üheks kireks on just uute internetiturunduse tööriistade testimine. Vabal ajal meeldib talle käsitööõlut pruulida ning kui väga igav on, siis käib ta jooksmas.

KOHTUMINE?

Tule personaalsele konsultatsioonile