Tihti kliendid kontrollivad enda kodulehe nähtavust Google otsingumootoris valesti või siis kulutavad selle toimingu teostamiseks liiga palju aega. Kuidas siis oleks õige kontrollida, kui nähtav on teie koduleht ja teha seda seejuures efektiivselt?
Alustame algusest. Avage oma seadmes Google.ee otsingumootor. Nüüd mõelge, milline on see märksõna, kuidas võiksid kliendid teid otsida. Tavaliselt on selleks tootenimetused, teenuste nimetused, toodete või teenuste kategooriad ja ka lihtsalt valdkond.
Marketing Sharksi jaoks oleks see sõna “kodulehed” – kuna teostame kodulehe arendusi WordPressile. Nüüd otsides tulemusi näeme sõltuvalt valdkonnast ja konkurentsist esmasena tavaliselt reklaame, siis kaardirakendusi ja alles siis kuvatakse klassikalised orgaanilised tulemused. Üldjuhul saavad just klassikalised orgaanilised tulemused kõige rohkem klikke ehk külastusi.
Positsioonid jagunevadki 1-…. Esimesel lehel tavaliselt resideerub 1-10 positsiooni. Teisel lehel 11-20 jne. Ja nüüd manuaalselt kontrollides saategi oma positsiooni teada.
Kahjuks enamustel juhtudel tehakse siin viga ja tulemused on mitte päris neutraalsed. Nimelt otsingut teostades Google arvestab, kes on antud otsingu taga ja milline on tema taust ja muud parameetrid. Seetõttu võib tulemus olla just teie jaoks spetsiaalselt genereeritud. Kuidas siis saada neutraalne tulemus?
Selleks avage oma seadme lehitsejas uus privaatne aken ehk new private window või new incognito window. See tähendab, et nüüd selles aknas olete te peaaegu anonüümne ja teie taustsüsteemi ei rakendata. Teostades nüüd google otsingu saate te neutraalse tulemuse.
Teiseks probleemiks, mis tihti tekib on töömaht ehk aeg. Ei jõua ju pidevalt kontrollida manuaalselt ehk loendada pidevalt, mis positsoonil teie ja teie konkurendid asuvad.
Selle vastu aitavad vastavad tööriistad. Neid on palju – nii tasulisi kui ka tasuta. Soovitan kasutada sellist programmi nagu http://www.whatsmyserp.com
Seal saate luua endale tasuta konto juhuks kui soovite ajas näha ka muudatuste arengut. Samas saab ka otse lihtsalt klikkida SERP Check ning avanevas aknas täita lahtrid. Vajadusel võite ka lisada oma konkurendid. Üles Domain name lahtrisse kirjutage aadress ilma http või https elemendita näiteks: marketingsharks.ee. Region lahrist valige drop downist vastav sihtriik, mida soovite kontrollida. Ja alla Keywordi tulbas kirjutage märksõnad, mida soovite kontrollida. Peale sõnade sisestamist klikkige lihtsalt rohelisel mummul. Peale protsessimist näetegi oma tulemust.
Hoiate kokku aega ja ressurssi. Kui jääte hätta, võite julgelt kirjutada ja joonistada.
SEO kohta saate rohkem lugeda infot siit: SEO teenus
Edukat katsetamist!