Google’s reklaamimine võib tunduda alguses väga keeruline ning kindlasti kulub aega, et kõiki Google AdWordsi nüansse endale selgeks teha. Kuid kuskilt tuleb ju alustada. Sellest artiklist leiad viis kasulikku näpunäidet, mida oma reklaami seadistades silmas pidada.
Lihtsalt reklaami seadistamine iseenesest ei ole keeruline. Küll aga nõuab hästi toimiva reklaami seadistamine põhjalikke teadmisi Google AdWords süsteemist ning võimalustest. Seega on oluline seadistada oma reklaam efektiivselt juba alguses, et hiljem kergem oleks.
Mõista oma reklaami majanduslikke eesmärke
See on üllatav, kui paljud reklaamijad ei mõõda oma konversioonide väärtust ning kulutavad ülemäära palju raha Google Ads reklaamile ilma finantsilise tulemuseta. Seega enne kui reklaami käima paned, pane enda jaoks kirja vastused järgmistele küsimustele:
- Mis on sinu konversioonipunkt?
- Kuidas sa väärtustad seda konversiooni? Mis on selle konversiooni väärtus ettevõttele ning kui palju selle eest maksta tasub?
- Kas konversioonide mõõtmine on õigesti seadistatud?
Alusta väikselt, korda ning laienda
Kampaania puhul on kriitiline jälgida ning hallata selle edukust. Suuremahulise kampaania seadistamine ning haldamine nõuab suuri ressursse. Seega on mõistlikum valida näiteks toodete alamgrupid, kindlad asukohad, mida sihtida, või kindlad märksõnad, mida oma kampaanias kasutada. Seejärel saab hakata kampaaniat sellel väiksemal skaalal optimeerima ning lõpuks rakendada oma leide suurema mastaabiga kampaaniatele.
Tee endale oma kampaania seadistus selgeks
Kampaania seadistuses on tohutul hulgal erinevaid nüansse ja võimalusi, mida on vaja silmas pidada. See muidugi ei tähenda, et sa peaksid oma kampaaniad jaotama veelgi väiksemateks gruppideks näiteks seadmete järgi, küll aga on tähtis mõista võimalusi, mida Google pakub reklaami seadistamisel. Vastasel juhul võib kampaania struktuur muutuda segaseks ning seda raskem on hiljem tagasi minna ning seadistusi muuta.
Pööra tähelepanu kampaania seadistusele
Jällegi, asja tuum on alustada lihtsalt ning fokusseeritult ning aja jooksul muutuda rafineeritumaks. Tegelikult on vaid viis põhipunkti, mille peale tasub kulutada aega ning pingutada, et neid optimeerida.
- Otsingupäringute kaevamine – hoia silma peal reklaami paigutusel ja otsisõnadel ning kasuta ära negatiivseid märksõnu.
- Konto struktuur – grupeeri oma märksõnad vastavalt reklaamigruppidele ning ära unusta erinevust otsingureklaamirühmade (väga tihedalt seotud asjakohased terminid) ning displeireklaami rühmade (laiema teemaga märksõnad) vahel.
- Reklaamtekstid – kirjuta tugevaid reklaamtekste erinevates variatsioonides.
- Maandumisleht – loo endale tugev ning asjakohane maandumisleht.
- Pakkumiste haldamine – jälgi oma märksõnade pakkumiste hinda ning suuna raha õigetesse kohtadesse.
Mõtle, kuidas oma kampaaniaid kasvatada
Alates kampaaniate seadistusega, lõpetades reklaamrühmade struktuuri ning displeireklaamiga, proovi mõelda juba nii vara kui võimalik selle peale, kuidas kampaaniat hiljem skaleerida. Kui oled näiteks alustanud väikeselt ning teinud kampaania lähtudes kindlast regioonist või piirkonnast, siis sobiks näiteks juba algusest jaotada oma konto struktuur vastavalt geograafilistele piirkondadele. Kui plaanid suurendada oma eelarvet ning sihtida suuremat hulka märksõnu, siis kuidas peavad konto struktuur ning protsessid muutuma, et eesmärki saavutada?