Otsingumootorite optimeerimise ehk SEO kolmandaks üheks oluliseks faktoriks on kodulehekülje sisu ehk content. See tähendab kuidas koduleheküljel olev tekst haakub märksõnadega. Näiteks on märksõnaks valitud õlu, siis kui mitu korda on esindatud sõna õlu tekstis, pealkirjas, kodulehekülje kirjelduses ja piltide nimedes.
SEO strateegiaks on kalkuleerimine ning jälgimine millist osakaalu kogu sisust antud märksõna omab. Liiga väike osakaal tähendab, et märksõna ei tule piisavalt esile ning soovitud otsingumootorite nähtavuse effekti ei saavutada. Liiga suur osakaal mõjub otsingumootorite robotitele nagu punane rätik härjale ehk antud lehekülg selle märksõnaga piltlikult lükatakse spämmi listi. Seega tuleks koduleheküljele sisu tootes mõelda juba koheselt, mis on need märksõnad millega tahetakse Google otsingumootoris nähtav olla. Hiljem tekstide ja kodulehekülje sisu toimetamine on aeganõudev ja suhteliselt tülikas.