SEO alustala – content

17. aprill 2012
1
Minut lugemiseks

Otsingumootorite optimeerimise ehk SEO kolmandaks üheks oluliseks faktoriks on kodulehekülje sisu ehk content. See tähendab kuidas koduleheküljel olev tekst haakub märksõnadega. Näiteks on märksõnaks valitud õlu, siis kui mitu korda on esindatud sõna õlu tekstis, pealkirjas, kodulehekülje kirjelduses ja piltide nimedes.

SEO strateegiaks on kalkuleerimine ning jälgimine millist osakaalu kogu sisust antud märksõna omab. Liiga väike osakaal tähendab, et märksõna ei tule piisavalt esile ning soovitud otsingumootorite nähtavuse effekti ei saavutada. Liiga suur osakaal mõjub otsingumootorite robotitele nagu punane rätik härjale ehk antud lehekülg selle märksõnaga piltlikult lükatakse spämmi listi. Seega tuleks koduleheküljele sisu tootes mõelda juba koheselt, mis on need märksõnad millega tahetakse Google otsingumootoris nähtav olla. Hiljem tekstide ja kodulehekülje sisu toimetamine on aeganõudev ja suhteliselt tülikas.

 

Autorist lähemalt

Tanel Taluri

Tanel on üle 24 aasta tegutsenud IT valdkonnas. Tema eelnev kogemus IT kasutajatoes, müügitöös, projekti- ja ärijuhtimises aitab näha valdkonna tervikpilti. Tema üheks kireks on just uute internetiturunduse tööriistade testimine. Vabal ajal meeldib talle käsitööõlut pruulida ning kui väga igav on, siis käib ta jooksmas.

KOHTUMINE?

Tule personaalsele konsultatsioonile