SEO ehk kodulehe optimeerimine aastal 2015

Teatavasti Google parendab oma otsingumootorit väga tihti. Põhjuseks ikka see, et otsingut vastaks aina rohkem otsijate ootustele. Teiseltpoolt toimetavad kodulehe optimeerimisega tegelevad ettevõtted, kes soovivad, et nende kliendid oma tulemustega püsiksid endiselt hästi nähtaval. Piltlikult käib pidev kassi-hiire mäng.

Mis on siis oodata aastal 2015 SEO maastikul?

Kõige tähtsam mida tuuakse välja erinevate autoriteetsemate allikate puhul on märksõnade tähenduse muutus. Nimelt Google väidetavalt ei vaata ainult märksõna ennast vaid selle tähendust. Sisuliselt tähendab see onsite ehk sisu optimeerimisel seda, et tuleb keskenduda sisule endale mitte nii väga märksõnale ja selle sisutihedusele. Olulisemaks saab see, kas märksõna on pealkirjas ja esimeses lõigus, kui see et märksõna sisutihedus oleks optimaalne. Samuti sisu osas on oluline, et märksõna esineks erinevate variatsioonidena ja erinevatel sisulehtedel ehk bränding.

Näiteks kui Marketin Sharks tegeleb internetiturundusega siis peaks sõna internetiturundus erinevates käänetes läbivalt kodulehel kajastatud olema ja mõningad internetiturunduse vasted võiks ümber nimetada näiteks e-turunduseks või digitaalturunduseks. Tulemiks on see, et parendame oma nähtavust mitme sõnaga ja paremini kui ajaksime taga ainult ühte sõna ja toonitaksime seda läbivalt sisus. Kokkuvõtvalt inimene, kes otsib internetiturundust tõenäoliselt on huvitatud ka e-turundusest ja digitaalturundused ehk Google täidab oma eesmärki ja tõstes Marketing Sharksi positsioone nende märksõnadega rahuldab otsija eesmärke ja kõik on õnnelikud.

Teine „laual“ olev prognoos aastaks 2015 on SSL. Ehk veebilehed, mis omavad SSL sertifikaati (https) saavad teatud eelise võrreldes tava http lahendusega. Põhjuseks suuremad turvaprobleemid veebiarenduses viimasel ajal.  Loe meie viimast postitust WordPressi turvaaugust.

Kolmandaks mainitakse tagasilinkide autoriteetsuse teemat. Ajas oleme näinud, et tagasilinkide kvaliteet vs kvantiteediga on väga jõudsalt muutumas kvaliteedi kasuks. Ehk 10 tagasilinki nõrgalt mitteautoriteetselt lehelt toob teile rohkem kahju kui kasu – teisisõnu parem neid mitte tekitada. Samas kui on tegemist korraliku kõrge autoriteetse tagasilingiga toimib see endiselt väga hästi.

Neljandaks  endiselt on teemaks mobiilisõbralikkus – kas teie leht on responsive või mitte. Nuhvlis otsitud lehtede alla kuvatakse teade kas vastav leht on nuhvlisõbralik või mitte. Ja see mõjutab otseselt ka Google nähtavust.

Kui soovite lisainfot või abi antud teenuse osas: klikkige palun järgneval lingil SEO teenus.