Uus koduleht on valmis – 3 esimest sammu edasiseks

30. mai 2016
3
Minutit lugemiseks

Kodulehe tegemine või e-poe tegemine on kandnud vilja ja koduleht nähtav kogu maailmale. Hea arendaja on aktiveerinud lehe Google Webmaster toolsis ja lisanud lehele Google Analyticsi. Esimene neist annab Google robotile teada, et oleks aeg leht indekseerida ning otsingutes nähtavale tuua, teine aitab jälgida kodulehe külastuste statistikat.

Kõik tundub ilus. Aga mida teha edasi? Kuidas saaks kasvatada külastajate arvu ja oma lehe nähtavust ja päringuid/oste?

Digiturunduse esimesed sammud, millest alustada võiksid Marketing Sharksi arvates olla järgnevad:

Kodulehe lisamine kataloogidesse ehk kodulehe optimeerimine kodulehe väliselt

Mida rohkem kodulehekülg on lisatud erinevatesse kataloogidesse, seda rohkem olete nähtav internetis. Paljud inimesed kasutavad veel erinevaid katalooge nagu neti.ee, delfi otsing jpt. Lisaks nende kataloogide kasutajatele aitab enda lehe jagamine tõsta ka teie lehe autoriteetsust, mis omakorda tõstab lehe nähtavust Googles.

Mõned Eesti kataloogid:

Kodulehe / ettevõtte konto loomine sotsiaalmeedia kanalitesse

Tasub luua nn. sotsiaalmeedia kontod suurimatesse sotsiaalmeedia võrgustikesse nagu näiteks Facebook, LinkedIn, Instagram jpt. Konto loomisel saate ettevõtte profiili alla lisada ka kodulehe aadressi.  Paljud inimesed kasutavad neid kanaleid info otsimiseks peale Google otsingumootori. Miks siis mitte olla pildil ka seal?

Sotsiaalmeedia kanalid:

Google business konto loomine

Konto loomine Google Business-i alla annab nähtavuse google kaardil. Kui ettevõttel on füüsiline aadress kontori, poe või muu sarnase elemendi näol on võimalik luua eestikeelne profiil ettevõttest. See aitab olululiselt neid, kes otsivad kodulehte või ettevõtet juba nime järgi. Info kuvatakse mugavalt nii mobiilis kui ka tavaarvuti otsingus. Mida rohkem välju profiili loomisel täita seda paremini kliendid teid leiavad.

Google business link: https://www.google.com/business/

 

 

Autorist lähemalt

Tanel Taluri

Tanel on üle 24 aasta tegutsenud IT valdkonnas. Tema eelnev kogemus IT kasutajatoes, müügitöös, projekti- ja ärijuhtimises aitab näha valdkonna tervikpilti. Tema üheks kireks on just uute internetiturunduse tööriistade testimine. Vabal ajal meeldib talle käsitööõlut pruulida ning kui väga igav on, siis käib ta jooksmas.

KOHTUMINE?

Tule personaalsele konsultatsioonile