Nagu igas valdkonnas on ka digiturunduse valdkonnas teenusepakkujaid seinast seina. Tehakse väga head tööd, kuid ka väga halba tööd või siis osaliselt seda, mida kokku lubatakse. Kahjuks need halva töö tegijad tihtipeale viivad kogu valdkonna maine alla ning korralikel teenustepakkujatel tuleb pidevalt ennast tõestada – et nemad teevad korraliku asja. Lisaks siis muidugi hinnapõhjendused nagu, et miks teie teenus on 5 x kallim tema omast jms. Teeme siis puust ja punaselt selgeks, kuidas eristada terasid sõkaldest.
Allpool olev joonis illustreerib klassikalist standardset e-poe ja kodulehe arenduse etapilist käiku.
Korralik ja kvaliteetne teenusepakkuja kodulehe arenduse puhul toimetab üldjuhul ülevaloleva skeemi järgi. Odav teenusepakkuja kahjuks ei saa ja ei suuda/oska sellist terviklahendust pakkuda. Heal juhul suudab odav teenusepakkuja pakkuda teile “telliskivi”. Seda peamiselt seetõttu, et eeltöö ja järeltöö on reeglina mahukamad töötundides kui ainult “telliskivi”. Ning iga “lisatöö” on nende jaoks kahjum ning seda oleks vaja siis juba kliendilt uuesti sisse kasseerida või halvemal juhul üldse kogu projekt maha kanda.
Selle tulemusena luuakse aretis, mis tegelikult ei kõneta kliendi kliente ja võib halvemal juhul isegi kliendile vastu töötada. Minu isiklik soovitus on siis kodulehte parem üldse mitte teha – tundub turvalisem. Või võtta ikkagi see teekond ette koos ettevõttega, kes on nõus teiega veel juurde käima selle ekstra miili – peaasi, et asi oleks korralik ja toimiv.