Kodulehe tegemine ja e-poe funktsionaalsus

30. november 2012
1
Minut lugemiseks

Võimalusi kuidas oma tooted või teenuseid kuvada kodulehel on palju erinevaid. Üheks võimaluseks on see funktsionaalsus usaldada e-poe platvormidele. E-poe platvormid tavaliselt sisaldavad võimalust kuvada tooteid ja teenuseid kategooriate kaupa. Lisaks on neil administreerimisliides, mis lihtsustab oluliselt oma toodete ja teenuste sisestamist ning haldamist. Toodete ja teenuste juurde saab lisada teksti ja muid parameetreid. Samuti aitavad e-poe platvormid lahendada ka koduleheküljel toodete ja teenuste kuvamise visuaalse külje. See tähendab pildid, tekst ja muu disain on visuaalselt kompaktne ning arusaadav.

Kuna Marketing Sharks on läbi mitmete testimiste ja kogemuste valinud kodulehtede valmistamiseks WordPressi platvormi siis vaatleme e-poe rakendusi, mis on loodud WordPressile. WordPressile on saadaval nii tasulisi kui ka tasuta e-poe rakendusi. Tuntumad vabavaralised e-poe rakendused on: Woocommerce, WP e-Commerce, eShop, Ecwid jpt. Meie oleme oma ettevõttes klientidele soovitanud WP e-commerce rakendust. Seda peamiselt seetõttu, et seda on võimalik arendada ja muuta täpselt selliseks nagu klient soovib. Oma olemuselt on ta lihtsasti muudetav ning statistika järgi ka maailmas enim kasutusel olev WordPressi e-poe rakendus.

Järgnevalt tooks välja mõningad punktid, miks me soovitame klientidele WP eCommerce rakendust:

  • WP e-commerce jaoks on saada kõige rohkem valmis toodetud disaine
  • SEO valmidus on väga hea
  • Toetab erinevaid keeli ja maid
  • Eesti pangalingid on võimalik sisse integreerida
  • Lihtsasti hallatav tavakasutaja poolt
  • Saadaval palju lisarakendusi
  • 100% muudetav

Nõrgaks küljeks võib lugeda mitte väga head ametlikku tuge ja samuti dokumetatsioon ei ole kõige parem. Meie kliendid aga sellepärast muretsema ei pea kuna pakume alati oma klientidele tuge ning koolitust.

Autorist lähemalt

Tanel Taluri

Tanel on üle 24 aasta tegutsenud IT valdkonnas. Tema eelnev kogemus IT kasutajatoes, müügitöös, projekti- ja ärijuhtimises aitab näha valdkonna tervikpilti. Tema üheks kireks on just uute internetiturunduse tööriistade testimine. Vabal ajal meeldib talle käsitööõlut pruulida ning kui väga igav on, siis käib ta jooksmas.

KOHTUMINE?

Tule personaalsele konsultatsioonile