kodulehe tegemine

WordPress vs Joomla vs Drupal

Tihti kliendid küsivad millist sisuhaldusplatvormi eelistada. Lähtume siin ikka maailma suurimatest ja ka enim populaarsematest sisuhaldusplatvormidest, mis kannatavad normaalset arendust ning on ka avatud lähtekoodil. Ja ega sõelale siin palju ei jää, kuna esiteks avatud lähtekood kitsendab valikut oluliselt ja siit edasi eraldi erinevaid miljoneid isearetatud sisuhaldusplatvorme ei ole mõtet siin käsitleda. Googeldades erinevaid allikaid … Jätkub
17. jaanuar 2014
Jätka lugemist

Internetiturunduse trendid aastal 2014

Uuel aastal uued tuuled! Algaval 2014. aastal oleks oluline heita pilk arenevatele ning värsketele trendidele digiturunduses. Selleks, et kokku viia potentsiaalset klienti Sinu poolt pakutavate toodete ning teenustega, ei tohiks unustada digitaalmeedia võidukäiku. Turundajate huulilt võib aastal 2014 kuulda tihti sõnapaari content marketing ehk sisuturundus, mis lähtub eeldusest, et muutes turundussõnumid inimestele väärtuslikeks ja informatiivseteks, … Jätkub
02. jaanuar 2014
Jätka lugemist

Mille peal veebileht jookseb?

Vahel tekib küsimus, mida on vaja meie veebilehe jaoks ning milliseid teadmisi on vaja suvalisel hilisemal progejal selle täiustamiseks / kaasajastamiseks. Alustades kõige olulisemast, on vajalik domeen. See tähendab registreeritud veebilehe aadressi, mille kaudu lehele jõutakse. Näiteks: marketingsharks.ee. Selle registreerimist pakuvad kõik suuremad majutuse pakkujad, tulenevalt top-level ehk .ee, .eu, .com jne nõudmisest on selle … Jätkub
19. detsember 2013
Jätka lugemist

Kodulehe ja e-poe tegemine – mida ja keda?

Nagu igas valdkonnas on ka digiturunduse valdkonnas teenusepakkujaid seinast seina. Tehakse väga head tööd, kuid ka väga halba tööd või siis osaliselt seda, mida kokku lubatakse. Kahjuks need halva töö tegijad tihtipeale viivad kogu valdkonna maine alla ning korralikel teenustepakkujatel tuleb pidevalt ennast tõestada – et nemad teevad korraliku asja. Lisaks siis muidugi hinnapõhjendused nagu, … Jätkub
12. detsember 2013
Jätka lugemist

SEO ja Google “Hummingbird”

Google viimane suurem algoritmi muudatus, mis aset leidis oli koodnimega “Hummingbird”. See nimetus koondab endas kahte omadust: kiire ja täpne. Selle all peetakse silmas kogu vana mootori vahetust uue vastu sälitades seal eelnevad head elemendid ning kõrvaldades ebavajalikud elemendid. Ehk vana hea ameerika muskelauto 5 liitrine mootor asendati jaapani 3 liitrise kõrgtehnoloogilise turbomootoriga ja seejuures … Jätkub
13. november 2013
Jätka lugemist

Mobiilne reklaam eile, täna ja tulevikus

Sel ajal, kui mobiilsed seadmed üha enam populaarsust koguvad, kogub populaarsust ka mobiilne turundus. Kui viimased uuringud näitavad, et aasta aega tagasi oli Eestis nädala lõikes mobiilibrauserite osakaal 11-12 protsenti, siis nüüd on see 20 protsendi juures ja kasvamistrend jätkub. Samal ajal on Inglismaal statistika näidanud, et UK mobiilse reklaami kulutus 2013. aasta esimesel poolel (€509m) … Jätkub
14. oktoober 2013
Jätka lugemist

Tulevikureklaam, lähemal kui me arvame?

Kui keegi oleks öelnud 5 aastat tagasi, et prügikastid jälgivad meie liikumisi, oleks teda tembeldatud hulluks vandenõuteoreetikuks. Tänapäeval on see aga reaalsus, mis Londoni tänavatel ka reaalset kasutust leiab. Kuidas arendatakse tehnoloogiat nii kaugele, et firmad saaksid tulevikus oma kulutatud raha eest võimalikult palju tulu? Järgneva blogi sisu ei ole mõeldud lugeja paranoilisust tõstma, vaid vastama just ülalolevale küsimusele
01. oktoober 2013
Jätka lugemist

Navigeerimine